martysama Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Heisann! Jeg har en Asus G73J som jeg bruker til å spille med. (Battlefield bad company 2) Men jeg har et problem med at jeg faller ut av spillet når jeg kommer bort i Caps Lock, og når jeg trykker Ctrl+Høyre-klikk. Er det noen måte å slå av dette på? Utrolig plagsomt.. PS: Det virker på samme måte som om jeg skal bytte program. (Altså, Alt+Tab) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Du kan jo endre oppsettet for tastaturet ditt i menyen til de aller fleste spill. Så gå inn i menyen på f.eks. BFBC2 og endre knappeoppsettet til det du selv ønsker. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Du kan jo endre oppsettet for tastaturet ditt i menyen til de aller fleste spill. Så gå inn i menyen på f.eks. BFBC2 og endre knappeoppsettet til det du selv ønsker. Virker som dette er et driver-problem til PCen, ikke noe med BFBC2 og gjøre. Mulig jeg tar feil though. Burde vel kunne slåes av\deaktiveres i noen drivere til PCen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå