Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Gå bort og si Hei IRL.

Ja, takk for det fantastiske tipset. Si hei, ja. Og så videre? Det er liksom litt kleint å bare gå bort å si hei, og man sier ikke '' hva skjer? '' på håndballbanen. Tipper du plusset innlegget til FredrikV. Meget utfyllende må svar av deg, må jeg si.

Postet av anonym: 253a4738f1aa61599eefa48c17bc7f78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette en jente du har god kontakt med til vanlig, og som du har snakket med tidligere? Vet hun i det hele tatt hvem du er? :)

Jada, hun vet hvem jeg er. Har snakket med hun over Internett før, men noen ganger svarer hun bare ikke, og som nevnt; Når jeg ser hun svarer andre.

God kontakt? Nei. Bare snakket med hun sammen med noen kompiser på skolearrangementer og håndballtreninger. That's it.

Lenke til kommentar

Ja hva skal du nå ellers gjøre? Sitte der å gjøre null, nix, nada og spørre oss her på forumet om hvordan du kan snakke med hu ? Som Fredrik sa, kjenner hu deg i det hele tatt? Og nei, hvis du ofte skriver - og hu aldri svarer, er hu sannsynligvis ikke interessert. Det må du bare akseptere.

Lenke til kommentar

Hva forventer du ellers at jeg skal si? "Hun er nok ganske interessert, bare tørr ikke å prate" ? ?

Synes du har et svært tynt grunnlag å bedømme om hun er interessert eller ikke. Derfor kunne du like gjerne unngått av kommentere.

Du har ikke akkurat kommet med noe "grunnlag" for oss å gå ut i fra, selv.

Lenke til kommentar

Gå bort og si Hei IRL.

Ja, takk for det fantastiske tipset. Si hei, ja. Og så videre? Det er liksom litt kleint å bare gå bort å si hei, og man sier ikke '' hva skjer? '' på håndballbanen. Tipper du plusset innlegget til FredrikV. Meget utfyllende må svar av deg, må jeg si.

Du trenger ikke nødvendigvis å gjøre det på håndballbanen. Hvis det er så mange forskjellige anledninger dere møtes er det vel like greit å gjøre det der. Og hva er gale med å si: "Hei, hva skjer?" Du starter en samtale, og det er vel gjerne akkurat det du trenger.

Når det er sagt hjelper det ikke å være bitter på folk som hjelper deg her inne. De vil deg helt sikkert bare det beste.

Og tilslutt, mine two cents. Jeg tror ikke hun liker deg. Sorry. There are many peas in the pod...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...