Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det funka. Jeg liker en jente, og har lest litt i tråden '' Forelsket ''. Prøver å snakke med henne på msn, som mange anbefalte i den tråden, men noen ganger svarer hun bare ikke, mens jeg ser hun svarer på veggmeldinger fra andre på FB for eksempel. Betyr dette at jeg ikke har noen sjangs?

Postet av anonym: 253a4738f1aa61599eefa48c17bc7f78

Lenke til kommentar

Nå aner jeg ikke hva som er blitt sagt eller ikke. Men vet hun at du liker henne? Har du sagt det eller gitt antydning til det?

Isåfall vil jeg ikke si at sjansen er blåst, men heller minimalisert. Folk har en tendens til å freake ut når man får vite det altfor tidlig.

Gi det litt tid. Prøv på nytt senere, ikke mas på henne. Ikke spør hvorfor hun ikke svarer. Ikke vær tilgjengelig for henne på msn eller face døgnet rundt. Spør hun hva du gjør, eller har gjort, så ikke svar at du ikke har gjort noe som helst. Lag en morsom historie ut av det, gjør deg selv spennende :) "Jeg skulle lage meg verdens største sandwich, det ble et tårn av mat. Hele shiten veltet, og laget jordskelv på kjøkkenet."

For at hun skal bli kjent med DEG og like DEG, må du dele av deg selv, og ikke bare spørre henne om alt og ingenting.

Konklusjon: Hold deg unna et par uker, måneder. Prøv igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi er begge 15 år.

Nei, tror ikke det. Kanskje, men har ikke gitt noe tydelig tegn på at jeg er veldig interessert.

Hun er nok litt badboy-jente, ja. Drikker og er sikkert ikke jomfru. Men hun er snill mot alle og en veldig søt jente. Er en person som har veldig mye følelser.

Lenke til kommentar

Om du ønsker kommentarer, og ordentlige svar ,får du komme med et innlegg med informasjon om deg, om henne, og situasjonen slik det er i dag. Tråder hvor trådstarter spør " jeg liker en jente. Hvordan skal jeg få henne til å like meg " er vi dritt lei av, og det er derfor du har fått så negative kommentarer :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du ønsker kommentarer, og ordentlige svar ,får du komme med et innlegg med informasjon om deg, om henne, og situasjonen slik det er i dag. Tråder hvor trådstarter spør " jeg liker en jente. Hvordan skal jeg få henne til å like meg " er vi dritt lei av, og det er derfor du har fått så negative kommentarer :)

Vi er begge 15 år. Vi går på forskjellige skoler men i samme kommune, som betyr at forskjellige skolearrangementer, fritidsklubber, fotball/håndball/volleyballtreninger osv og mye annet er en mulighet for å få kontakt med hverandre. Hun har et ganske bredt venneforhold, mens jeg liker helst å holde meg til 5-6 nære venner. Føler ikke at det er så stor populæritets forskjell på oss, så det burde ikke være en hindring. Ellers har jo vi samme interesser da, håndball. Begge går på håndball, så jeg får jo sett hun på treningene til jentelaget.

Men vet liksom ikke hvordan jeg skal få den ordentlige kontakten med henne, og ta det derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...