Rostad Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Sandy bridge har da endelig kommet ut igjen så får endelig byttet ut laptopen. Budsjettet er 7-8k m/skjerm. OS, tastatur, mus og musmatte har jeg allerede. Har egentlig lyst på en SSD disk, men siden budsjettet er slik som det er, er det mulighet for det uten at det tapes for mye på andre komponenter? Så, om noen kunne vært så vennlig og hjulpet hadde det vart finfint Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Her er link til handlevogn hos Dustin Home: Handlevogn (Klikk på ikon)---------------------------------------------------------------------- Ville ikke gått for SSD hvis budsjettet kun er opp til 8k. Ville da gått for det oppsettet jeg linket til. Skikkelig kraftig pc til billig penge. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Så greit ut det, men hadde tenkt og bestille så jeg får til uken så trenger varer på lager nå. Tenkte også på 24" istedet for 21", BenQ veien og gå fordi om? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Handlevogn (Klikk på ikon)---------------------------------------------------------------------- Byttet til et skjermkort som er litt mindre klokket siden det andre ikke var på lager. Skjermen byttet jeg til en LG med topp design, 24" og høy kontrast/lav responstid. Hovedkortet er et litt billigere. Viktig når du kjøper hovedkort er at det heter P67 og ikke H67. Da kan man klokke prosessoren veldig enkelt og der kan komme godt med senere. Hvis du har lyst på Assassin’s Creed Brotherhood spillet til pc, ville jeg gått for denne: http://www.dustinhome.no/pd_5010549934.aspx Ellers hadde jeg gått for Gigabyte kortet. Edit: Om du heller vil gå for BenQ, har du også det i den prisklassen med nokså like spesifikasjoner. Her kan du se på de skjerme de har: http://www.dustinhome.no/productlist.aspx?lgroup=1517&dgroup=7088 Endret 19. mars 2011 av ÜberTec 1 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Jepp, da kommer det vel pakke til uka Gikk for oppsettet ditt med en BenQ skjerm, tusen takk skal du ha. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Bare hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Bare hyggelig å hjelpe vet du om det oppsette du lagde passer i dette kabinete? http://www.dustinhome.no/pd_5010084854.aspx og vist jeg vil oppgradere en gang er det plass til 2 skjermort? støtter hovedkortet det? har ikke så mye peiling på HW som du kansje skjønner Endret 20. mars 2011 av oyfug Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er jeg ikke sikker på. Vet at hovedkortet vil passe. Men ikke om skjermkortene passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå