aluxez Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei. Når jeg slår på pcen starter den, og den begynner å jobbe som vanlig, men skjærmen er svart, og musen og tastaturet svarer ikke. Har hatt litt problemer med skjermkortet før, det men har alltid latt seg ordne ved å plugge det inn på ny. Nå har jeg plugget skjermkortet til alle de forskjellige slotsene men det funker ikke. Hva kan være gale? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 hva mener du med "plugge det inn på ny?" Er pcen gammel og har den fungert før? Har du gjort noen spesielle endringer rett før dette skjedde? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Den er svært ny. Nå har jeg fikset det ser det ut som. Det virker som at det er noe gale med skjermkortet. Av og til når jeg spiller så bare klikker skjermen helt med masse rare farger. Noen ganger går det tilbnake til det vanlige etter noen sekunder og så står det "skjermdriveren har sluttet og svare og er blitt gjenopprettet", eller så svarer ikke dataen i det hele tatt og må rebootes. Jeg har de nyeste driverne oppdatert. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ingen her er synske og forløpig har vi svært lite info for å kunne hjelpe deg. Les denen annonseringen (som ligger øverst i delforumet): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du får begynne å feilsøke etter feil. Du gir ganske lite informasjon, så blir ikke så lett for oss å si spesifik feil. Har du et annet skjermkort du kunne ha testet med?Du kan også prøve å boote ved å kjøre med en og en minnerbrikke om gangen for å utelukke minnefeil. Men siden du sier at du har hatt problemer skjermkort, så ville jeg prøvd med et annet skjermkort først for å utelukke feil der. Lenke til kommentar
Mr. BigBear Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er det noe lyd, beep? eller beeeeeeep og beep beep? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Av og til når dataen klikker kommer til liksom en hylelyd fra dataen, noen ganger ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå