Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke startet dataen

Anbefalte innlegg

Hei. Når jeg slår på pcen starter den, og den begynner å jobbe som vanlig, men skjærmen er svart, og musen og tastaturet svarer ikke. Har hatt litt problemer med skjermkortet før, det men har alltid latt seg ordne ved å plugge det inn på ny. Nå har jeg plugget skjermkortet til alle de forskjellige slotsene men det funker ikke.

Hva kan være gale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er svært ny. Nå har jeg fikset det ser det ut som. Det virker som at det er noe gale med skjermkortet. Av og til når jeg spiller så bare klikker skjermen helt med masse rare farger. Noen ganger går det tilbnake til det vanlige etter noen sekunder og så står det "skjermdriveren har sluttet og svare og er blitt gjenopprettet", eller så svarer ikke dataen i det hele tatt og må rebootes. Jeg har de nyeste driverne oppdatert.

Lenke til kommentar

Du får begynne å feilsøke etter feil. Du gir ganske lite informasjon, så blir ikke så lett for oss å si spesifik feil. Har du et annet skjermkort du kunne ha testet med?Du kan også prøve å boote ved å kjøre med en og en minnerbrikke om gangen for å utelukke minnefeil. Men siden du sier at du har hatt problemer skjermkort, så ville jeg prøvd med et annet skjermkort først for å utelukke feil der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...