wantlol2k Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei. Var så uheldig å få Iphone min stjålet i går på fest. Hvordan er det med forsikring fra Apple? Jeg kjøpte min telefon uten binding fra Apple, og brukte telenor sim-kortet mitt i den. Er det noen vits å prøve å få igjen noe på forsirking? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Du har ingen forsikring fra Apple... Du kan høre med selskapet/ne du har reiseforsikring og innboforsikring hos. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Du har ingen forsikring fra Apple... Du kan høre med selskapet/ne du har reiseforsikring og innboforsikring hos. Okei, får vel gjøre dette i morgen. Verste er at telefonen var på slått, og i bruk i løpet av dagen i dag. Ringte telenor får å høre om de kunne sjekke hvem de utgående samtalene var til, men det var jo selvfølgelig ikke mulig. Hadde jo egentlig vært så simpelt å få tak i tyven, men samtidig er det så vanskelig. Sure penger for en student :-( Takk for svar forresten! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da håper jeg du fikk nummeret sperret... Du må forresten antagelig melde det til politiet hvis du skal ha noe håp om å få tilbake fra forsikringene dine. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Da håper jeg du fikk nummeret sperret... Du må forresten antagelig melde det til politiet hvis du skal ha noe håp om å få tilbake fra forsikringene dine. har sperret nå ja. Og ja, må vel anmelde også. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Vil bare minne alle med iPhone om å aktivere find-my-iPhone så kan du se hvor iDingsen er, låse den, få den til å gi fra seg lyd og slette innholdet på den. http://www.apple.com/mobileme/features/find-my-iphone.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå