Tweedledee Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hei, Lurer på om det er noe poeng å kjøpe en annen CPU-vifte enn den som følger med en boxed P4 2.6GHz. Jeg vil ha minst mulig støy fra PC'en, den står på soverommet (og jeg har samboer). Har ingen spesielle planer om overklokking... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg synes den viften som følger med boxed P4 var bråkete, så jeg skiftet den ut. Oppfattelse av støy er dog veldig individuellt. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Skift med èn gang! Den bråker og kjøler dårlig..... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 De "nye" BOXED viftene bråker veldig! men hvis det er av den eldre typen uten kobber innlegg så er det ikke så ille støy, men best kjøling er det ikke men, ok Lenke til kommentar
eberland Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Vet ikke hvor "ny" min boxed kjøler er, men den er kjøpt i desember... Synes ikke den var noe særlig bråkete, men byttet den ut med en Black Silence(23dB) fra Microplex. Den er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå