GreatBjorn Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei, Jeg spiller mye black ops, men kjenner dessverre ingen som liker å spille online spill. Tenkte at noen her kunne legge meg til for litt online action(det vil høres erotisk ut, men jeg forsikrer dere jeg har gitt opp den slags etter all anmeldelsen). Synes det er ufattelig kjedelig å spille alene. Heter Greatbjorn på psn. Kan også være med i klan. Test meg ut(mer erotikk her) for å se hvor bra jeg spiller. Jeg har headsett, ikke legg med til dersom du er et barn. Jeg er selv 19år for de som lurer. Jeg jobber og leser til eksamen, så jeg er online mesteparten av tiden. Bilde av meg Come To The Dark Side We Have Cookies. Welcome to the dark side. Are you surprised we lied about the cookies? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei, Jeg spiller mye black ops, men kjenner dessverre ingen som liker å spille online spill. Tenkte at noen her kunne legge meg til for litt online action(det vil høres erotisk ut, men jeg forsikrer dere jeg har gitt opp den slags etter all anmeldelsen). Synes det er ufattelig kjedelig å spille alene. Heter Greatbjorn på psn. Kan også være med i klan. Test meg ut(mer erotikk her) for å se hvor bra jeg spiller. Jeg har headsett, ikke legg med til dersom du er et barn. Jeg er selv 19år for de som lurer. Jeg jobber og leser til eksamen, så jeg er online mesteparten av tiden. Bilde av meg Come To The Dark Side We Have Cookies. Welcome to the dark side. Are you surprised we lied about the cookies? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi har vennetråder fra før av Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du forstår han troller, ikke sant..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå