DalaiLaban Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Som dere ser av bildet under finner jeg SSD disken min i device manager men ikke i explorer, kun de gammle diskene mine. Den vises også i BIOS. Hva kan feilen være? Har win7 64bit. På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 kan være så enkelt som at den ikke er aktivert? søk opp "computer management" fra startknappen. gå inn under harddisker der. se om den ligger der. i så fall er det bare å aktivere disken derfra. -Stigma Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) kan være så enkelt som at den ikke er aktivert? søk opp "computer management" fra startknappen. gå inn under harddisker der. se om den ligger der. i så fall er det bare å aktivere disken derfra. -Stigma Var nok så enkelt som det ja! edit: TUSEN TAKK!!!!! Endret 18. mars 2011 av DalaiLaban Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Bare hyggelig Fint når problemer har enkle løsninger -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå