Gitarhm Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei! Når jeg tar inn en film på sony vegas pro 9.0 kommer det bare lydfil. Bildet/filmen er bare helt svart. Jeg tar inn VLC mediaplayer filer hvis det betyr noe. Noen om kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvilken codec har filen? Sony Vegas støtter veldig mye, men kanskje ikke alt? Det har også vært litt problemer med at codec'er kan "kræsje" med hverandre, og da visstnok bare avi-codecs. Dette problemet finnes i Pro 9 og Studio 10, men skal være fikset i pro 10. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Hvordan sjekker jeg codecen? (Er litt noob her) Lenke til kommentar
arthon Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Kjør et klipp gjennom MediaInfo så får du all relevant informasjon om klippet. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fjern quictime og legg inn quicktime alternative så ordner alt seg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Hvilken codec har filen? Sony Vegas støtter veldig mye, men kanskje ikke alt? Det har også vært litt problemer med at codec'er kan "kræsje" med hverandre, og da visstnok bare avi-codecs. Dette problemet finnes i Pro 9 og Studio 10, men skal være fikset i pro 10. Da skaffet jeg med pro 10 Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er litt i dyreste laget for min del, så jeg håper på at det snart rettes i en oppdatering av Vegas Studio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå