Skunkish Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er vel enten nysgjerrighet eller fordi man tror det er kult (som nevnt tiidligere). Deretter syns man at det var godt, og det ble til noe man fortsatte med. Nå røyker ikke jeg, men jeg snuser. Jeg var egentlig bare nysgjerrig på hva som var så godt med snus, så jeg fikk prøvd av en kompis, og syns det var godt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvorfor veit jeg ikke, men jeg var så lur at jeg begynte med blå strek tobakk når jeg var 14. Jeg ble så svimmel at jeg ikke greide og stå på føttene den første perioden, det var sterke saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 noen som faktisk liker smaken av snus? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Absolutt, posjon er sånn passe, men lös er gode saker. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 noen som faktisk liker smaken av snus? Selvfølgelig, man må da like smaken for å drive med det. Er jo noen jeg ikke er så glad i smaken til, sikter da hovedsakelig til skruf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå