kentroan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei, jeg har for tiden flere feil som kommer på facebook. En av feilen er at når noen sender meg en e-post over facebokk så får jeg den på e-post (hotmail) jeg kan lese den på hotmail men jeg får ikke se meldingen på facebook før LENGE etter. Jeg tror også at vennene mine får E-posten over facebook mye senere. Jeg har også mistet venner. Ei jente som jeg er venn med på facebokk forsvant plutselig. Jeg har sett over hennes facebok at jeg er registrert venn hos hennes. Jeg kan ikke se at ho er registrert som venn hos meg og når jeg søker på namnet hennes så får jeg det ikke opp. Jeg har sent e-post til facebook teamet men jeg får ikke svar. HJELP! hva kan jeg gjøre Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er ingenting du kan gjøre. Serverne deres sliter litt tidvis... Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Så du mener at alt vil komme tilbake til det normale etter en stund? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Antagelig, men akkurat det er jo umulig å vite. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå