Skogslik Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg har ikke fått årsavgiten i posten, og jeg regner med at grunne til det er fordi jeg avregistrete bilen i november i fjor, og fikk skiltene på igjen i slutten av januar nå i år. Men, jeg ser på hjemmesiden til tollvesenet at jeg kan generer et KID nummer der og betale selv i nettbank. 'Kjennemerke', skal jeg der skrive registrerings nummert på bilen min? Håper noen kan hjelpe! Endret 18. mars 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Du skal skrive kjennemerke, altså det som står på bilens skilt. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Bare å skrive inn regnr der det står kjennemerke ja Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Ja, registreringsnummeret. Da er det greit, takk Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) misforstod! Endret 18. mars 2011 av cozmos Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 kjør på bt å betal med kort...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå