IbmMic Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei, lurte på om alt jeg har satt sammen her kommer til å passe sammen, takk for all hjelp! : ) http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=907151&su=5E436488-B520-4E9C-8137-7CE78E90A2CB Lenke til kommentar
phlake Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Bra dette, men bytt ut harddisken med en Samsung Spinpoint F3. Det er den beste snurredisken du kan ha med mindre du allerede har en ssd-disk du skal kjøre os på. Lenke til kommentar
IbmMic Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Ok, har tenkt til å kjøpe meg en SSD-hardisk neste mnd til å ha os på så Takk for svar Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Neineinei! Håper du ikke har kjøpt PC-en enda. Her er et likt skjermkort, til 300 kr mindre Lønner seg å sjekke tilbud! EDIT: PS: Delene dine passer bra. Endret 18. mars 2011 av Todda7 Lenke til kommentar
IbmMic Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Neineinei! Håper du ikke har kjøpt PC-en enda. Her er et likt skjermkort, til 300 kr mindre Lønner seg å sjekke tilbud! Nei, har ikke kjøpt ennå tenkte å gjøre det utover kvelden eller i morgen. Så takk Lenke til kommentar
Johnny_B Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Skjermkortene er så absolutt ikke like. Jeg ville anbefalt MSI kortet. Spesielt om du er opptatt av støynivå. MSI har de beste kjølerne. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Skjermkortene er så absolutt ikke like. Jeg ville anbefalt MSI kortet. Spesielt om du er opptatt av støynivå. MSI har de beste kjølerne. Skjermkortet er uansett roligere enn standardkjøleren til i5, så med mindre han skal kjøpe en ny, rolig CPU-kjøler så blir dette ikke spesielt relevant. Kjører kortet over samt i5-kjøler på åpent bort atm, så har en god sammenligning. MSI-kortet er også bittelitt overklokket, men ikke mer enn en kan fikse i RivaTuner på 3 minutt uten å måtte endre på viftehastigheten. Endret 18. mars 2011 av Todda7 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 om du ikke gidder å bygge denne selv kan du sette den sammen gennom komplett gamer i30. det er det jeg tenker gøre i løpet av de neste ukene. har tenkt å bygge den som du har satt opp den. men jeg skal sette in en Gainward GeForce GTX 560Ti 2GB PhysX. er dette ett bra skermkort. er det verdt 2350kr??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå