Rage Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hei Har akkurat kjøpt meg et kontroller kort, fra Promise. Jeg satt det inn, og satt på nye 120gb disken min, og en samsung dvdrom på kanal 1. Når jeg kommer inn i windows, og den er ferdig med å boote og loade og alt sånt, så henger maskina. Tar jeg ut cdromen, kommer jeg inn i windows uten problemer, men hver gang jeg kommer i windows, må jeg innstalere nye drivere for den. Disken kommer heller ikke opp i bios på den, og heller ikke i Windows. Dette er kort nr 2 av samme typen jeg har hatt problemer med, fikk nytt siden det forrige bare hang. Noe dette også gjorde... Håper noen kan hjelpe meg! mvh, Andreas Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 her må alt jeg har på kontrollern stå som cabel select av en eller annen grunn.. men vet ikke om det er problemet hos deg.. Lenke til kommentar
Rage Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Hm.. SKal prøve. Skjer det samme hos deg hvis det ikke står på CS? Lenke til kommentar
Rage Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Wehow, det funka. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå