StinaStina Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Uansett om han var pedofil eller hva, så er jeg imot det de gjorde han. Det er et enda større overgrep mener jeg. Å drepe og torturere til døde er det værste jeg kan høre om.... Grusomt! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ja, det er grusomt. Men seriøst, du har to valg her. Enten så kan du la dette gå inn over deg og da tror eg du vil bruke mye tid fremover på ting du ikke kan gjøre noe med eller har noe med, for den del. Eller så kan du slutte å tenke på det og heller konsentrere deg om å gjøre det beste ut av livet ditt, og kanskje aktivt hjelpe noen som har det elendig på veien? Det er lett å relatere mitt ståsted her til Arnulf Øverland sine berømte ord: Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv! Men ikke misforstå meg. Det er ikke det eg mener. Eg mener du skal bruke tiden og energien din på noe som faktisk hjelper. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Husker det var en som fikk strupen kuttet over i en video som gikk rundt for mange år siden, direkte smakløst. Dette var tiden før streaming ble populært, folk sendte filer eller hadde det på en cd Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Dette er vel internett 101, ikke klikk på alle linker man får av folk, og hvertfall ikke om man ikke vet hva man kommer til å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Internett er full av dritt, bare å lære deg det nå. Som sagt tidligere. Internett 101: 1. Ikke trykk på linker som du ikke kjenner igjen, eller har sett før. Eks :"LOL, foundZ this profilePICC of you ON FCBOOK!!! www.ubermegamistenkeliglink.com.cc.org." 2. Ikke godta overføring av filer som du ikke vet hva er. 3. Du er aldri kunde nr 1 million på internett, glem det. 4. Trå varsomt, er det for godt til å være sant, så er det oftest det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Uansett om han var pedofil eller hva, så er jeg imot det de gjorde han. Det er et enda større overgrep mener jeg. Å drepe og torturere til døde er det værste jeg kan høre om.... Grusomt! Hvis dette er første gangen du har kommet over en smakløs video på internett, så ja. Jeg kan vel skjønne reaksjonen din. Men om du skal få vondt, dårlig samvittighet og føle ekstremt mye medlidenhet for hvert eneste menneske som blir drept og/eller torturert, så kommer du til å bli gal. Hør på nomore og fokuser på saker hvor du faktisk kan gjøre en forskjell i steden. Og ikke trykk ukritisk på alle linker du får tilsendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå