Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ulovlige videoer som sendes på nett, skadelige videoer

StinaStina

Anbefalte innlegg

Det var en fyr fra en chattelinje som sendte meg en link, som han ba meg åpne. Jeg åpnet linken, og så sa han trykke på videoen på siden. Jeg gjorde som han sa. .... Jeg har ikke ord for hva jeg så......... Jeg følte meg rett og slett skadet i ettertid av å se den.... Fikk så vondt av den.... Han sendte en grusom tortur, og drapsvideo. Jeg håper at dette var filmtriks, men tror dette var en fakta-link, det er det som er så ufattelig kvalmt og trist.

Er det lov å ha slike linker innlagt på nettet? Er det lov å sende dem? Har jeg fått en normal reaksjon, at jeg tenker på det jeg så... og at jeg er kvalm av det....

Jeg vil ikke fortelle hva torturen gikk ut på og hvordan de drepte mannen i filmen, for det er så grusomt og smertefullt at jeg er styggt redd at andre får vondt av dette slik jeg har fått... Men dette må jo være ulovlig å sende slikt ut. Mannen som ble torturert og drept , ble tvunget til dette, var ikke frivilig for han å bli torturert eller drept utifra opplysningene som sto på siden.... Jeg er såååå kvalm, og stakkars mann.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uffda, det var det mest grusomme jeg har vært vitne til å se i mitt liv.... Helt forferdelig grusomt, har ikke ord..... Får meg til å miste apetitten til og med, av og bare tenke på det.... Det er forferdelig at mennesker kan være så jævlige mot hveandre..... Helt forferdelig. Når jeg så videoen gikk det klart opp for meg at noen mennesker er direkte onde!

Lenke til kommentar

ja jeg må prøve å glemme det.... jeg prøver og prøver å glemme det og tenke at dette var bare tull og ikke sant. Det som skjedde var at noen hang en mann opp etter beina, for så å skjære av han balla i live... for så å halssverde han..... Det var helt grusomt.... Ikke noe folk har godt av å se ihvertfall, og jeg trodde dette var ulovlig så jeg ville nærmest rappotere det, men har ikke linken nå, for den orket jeg ikke heller, ble sååååå kvalm!!!!!!

Slemme onde folk! Håper dette bare var filmtriks, men værste er at jeg tror det var sant..... Var jævlig å se hvordan fyren hadde det da de gjorde det første når han var i live.... Grusomt........ Og dette skjer i denne verden? Glemmer fort at folk er onde.... Og jeg har bare problemer å takle det jeg så etterpå, for jeg fikk så vondt av dette. Synes så forferdelig synd på han stakkarsen..... uff.... Viktigst er å ikke tenke på det, og jeg vil vennligst ikke motta flere slike videoer igjen ..... usj....

Lenke til kommentar

Nei dere skal synes synd på han som ble drept jason. Selvfølgelig! Men jeg fikk vondt av å se det jeg så.... Og poenget med denne tråden er at det burde vært streng straff for de som ligger ut slike videoer , særdeles hard straff... Dessuten kan foreks. et barn komme over dette , og få problemer. Jeg slet med å ha sett det, og det er jo naturlig, jeg er ikke født uten følelser for andre mennesker. Og ja jeg fikk sterk medlidenhet og tanker for han som ble drept. Det er han det er synd i , men det er utrolig vondt å måtte se andre lide ufrivillig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvorfor så du ferdig videoen? det har ingen hensikt.

Er svært sjelden jeg har ramlet over slike videoer, og de eneste gangene det har skjedd, er faktisk linket her i fra diskusjon.no :roll:

Lenke til kommentar

Internett er fullt av ting barn ikke bør se. Voksne og for den del.

Skal du ferdes på internett så må du være kritisk til innhold og til ting/linker folk sender til deg.

For hva det er verdt, folk dør av verre ting enn det du beskriver der. Han døde relativt raskt. Glem filmen og tenk deg om to ganger før du åpner en link/film/bilde/etc neste gang.

Lenke til kommentar

jeg hater at jeg så filmen ferdig, men jeg måtte jo studere hva som skjedde.... Håpet det var noe tull, men satt igjen med inntrykket at dette var fra virkeligheten og ikke laget til som tull..... Jeg ble virkelig kvalm, og tortur er det når de skjærer av balla på fyren, og så hodet etter at han har lidd.... Grusomt at folk kan ta andre sitt liv..... Har ikke ord.... Mennesker er fæle med hveandre. Men jeg prøver å glemme det, fikk bare så vondt av den mannen som var offeret......Fikk helt vondt i "hjertet" av det han måtte gjennomgå, stakkars..... Så det gjelder å prøve å verne seg fra å se slikt så godt en kan. Det er vel forskjellig hvordan mennesker takler å se slikt også....

Lenke til kommentar

Sorry mac, men du trenger vel ikke en film på internett for å vite at folk er i stand til å drepe hverandre? Alt du trenger å gjøre er å kjøpe et VG. Så om det kom som en overraskelse på deg så bør du skaffe deg et innholdsfilter og deretter prøve å holde deg unna ukjent innhold.

Lenke til kommentar

Jeg har sett mange videoer der folk har blitt drept, kuttet av hode med en kniv. jeg har ikke tatt skade av det.

du har spilt for mye voldelige dataspill, og kommer garantert til å bli massemorder når du blir stor.

Lenke til kommentar

nei dette var kvalmende, jeg kan ikke forstå de folk som ikke får vondt når de ser noen bli torturert samt avkuttet hode, bein og armer...... De som ikke får vondt må jo ha et stort problem.... Jeg ser på det at jeg fikk vondt av å se det , som om jeg ihvertfall har utviklet en god samvittighetssans, og medlidenhetssans..... Noe ikke alle i dette samfunnet eier..... desverre....

Lenke til kommentar

Eg klarer ikke å få dårlig samvittighet av alt det vonde som skjer her i verden. Den filmen du såg(eg såg den ikke), det er bare en promille av all elendigheten som skjer her i verden. Skulle eg fått vondt inni meg for hver elendighet som eg blir oppmerksom på så kunne eg like godt avskåret meg selv fra resten av verden med en gang. Internett ville i det minste vært helt uaktuelt.

Eg synes synd på de som rammes av elendighet, krig, sult, fattigdom, kriminalitet, narkotikamissbruk osv osv. Men eg får meg ikke til å ha vondt for hvert enkelt tilfelle. Han du så i filmen er langt i fra alene.

Og hva vet du egentlig om personen i filmen? Kanskje det var en overgriper? Pedofil? Gjør det evnt saken bedre for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...