AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Heisann. Jeg er en 16 år gammel gutt som lurer på om det går bra å bestille fleshlight fra kondomeriet? Har nettbank osv, så jeg kan bestille med mitt eget kort over nett, men jeg lurer på om man må være over 18 for å hente pakken på postkontoret? Man får vel en lappe i posten / melding når pakken har kommet, å så må man hente den på postkontoret, men må man være over 18? sjekker de alderen? Jeg har ikke mulighet for å få noen andre til å hente pakken for meg, heller ikke foreldre (vil jo selvfølgelig ikke at de skal finne ut hva jeg har kjøpt). Isåfall, om jeg kan hente pakken, kan noen foreslå en god fleshlight ? Pris kan være fra 500 - 1000 Postet av anonym: 2a3d628b7ee6ae28d20a4c943f0d4de1 Lenke til kommentar
brein Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er ikke aldersgrense i norge for å kjøpe sexleketøy, så posten kommer ikke til å sjekke hvor gammel du er. Kondomeriet kan vel strengt tatt nekte deg å kjøpe på nettet siden du ikke er myndig ennå, men om salget går igjennom, så kan du trygt hente pakken på posten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Husk at posten sender hentelapp hjem til deg med bilde av pakka. Da kan man også se hvem som har sendt det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er bare i noen tilfeller de gjør det. Og hvis det sendes som servicepakke så blir det ikke et bilde. Bare en nøytal hvit lapp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Husk at posten sender hentelapp hjem til deg med bilde av pakka. Da kan man også se hvem som har sendt det. Når begynte de å sende bilde av pakka? Det har aldri jeg opplevd. Forresten så står det ikke at pakka er fra kondomeriet. De setter en mye mer anonym avsender. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg mener å huske at de sender i en ganske nøytral pakke. Men er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Husk at posten sender hentelapp hjem til deg med bilde av pakka. Da kan man også se hvem som har sendt det. Når begynte de å sende bilde av pakka? Det har aldri jeg opplevd. Forresten så står det ikke at pakka er fra kondomeriet. De setter en mye mer anonym avsender. Hentet pakke sist for ett par dager siden etter å ha fått hentelapp med bilde av pakken Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 SOm sagt, det varierer ut i fra hvilket pakkeprodukt de har kjøpt fra posten. Men kondomeriet sendes i nøytrale pakker med firmanavn som ikke røper hva som er inni, med mindre du jobber på posten da... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hentet pakke sist for ett par dager siden etter å ha fått hentelapp med bilde av pakken Måtte du vise legitimasjon? Det er vanlig med bilde hvis det er rekommandert post. Har aldri opplevd å få bilde av pakken uten at det var rekommandert, og det er som oftest ved spesielle tilfeller der det er noe som er veldig verdigfullt e.l. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Måtte du vise legitimasjon? Det er vanlig med bilde hvis det er rekommandert post. Har aldri opplevd å få bilde av pakken uten at det var rekommandert, og det er som oftest ved spesielle tilfeller der det er noe som er veldig verdigfullt e.l. Nei måtte ikke vise legitimasjon. Det som var i pakken hadde jeg betalt 200 kr for, ikke spesielt ''verdifult'' sånn sett. Alle gangene jeg har bestilt noe som jeg har måttet hente hos posten har jeg fått bilde med på hentelappen, om det så er headsett til opp mot 1000 kr eller mindre ting som tegneserier for 2-3 dollar pr stk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det handler rett og slett om hvilket pakkeprodukt det er... Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ut i fra hva jeg har erfart så er det en hentelapp med bilde når pakken er tenkt levert i postkassa. Altså, hvis postkassa de er for liten, eller for full til at pakken kan leveres, så tar postmannen et bilde av pakken hvor relevant informasjon vises og genererer en hentelapp.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det blir kun tatt bilde av pakken om den sendes som Rekommandert Brev. Uansett sender de i nøytrale konvolutter/pakker, så du har ingenting å være redd for. Det er ingen aldersgrense for å bruke Postens tjenester. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har ingenting å si om det blir bilde av den. Den er så anonym at det ikke er noe problem. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Bare å bestille! Skriv inn mobil nummeret ditt, så blir hentekoden sendt som sms. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det spiller da INGEN rolle om det står kondomeriet på pakken? Det er vel ikke foreldrene dine som skal se pakken uansett, men noen postansatte som antageligvis daglig ser forsendelser fra "Johnnys Analsex AS" el. lign. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Eller man kan bare ta seg en tur på kondomeriet å kjøpe det der...? Det var flaut, men ikke veldig.. er jo bare å tenke på at de som jobber der faktisk jobber med det.. det er det de gjør, selger sexleketøy.. ingen ting å skamme seg over Lenke til kommentar
jacas Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hvordan spør jeg moren min om fleshlight Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Du gjør det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg