Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er en 16 år gammel gutt som lurer på om det går bra å bestille fleshlight fra kondomeriet?

Har nettbank osv, så jeg kan bestille med mitt eget kort over nett, men jeg lurer på om man må være over 18 for å hente pakken på postkontoret? Man får vel en lappe i posten / melding når pakken har kommet, å så må man hente den på postkontoret, men må man være over 18? sjekker de alderen?

Jeg har ikke mulighet for å få noen andre til å hente pakken for meg, heller ikke foreldre (vil jo selvfølgelig ikke at de skal finne ut hva jeg har kjøpt). :p

Isåfall, om jeg kan hente pakken, kan noen foreslå en god fleshlight ? :D Pris kan være fra 500 - 1000 :)

Postet av anonym: 2a3d628b7ee6ae28d20a4c943f0d4de1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke aldersgrense i norge for å kjøpe sexleketøy, så posten kommer ikke til å sjekke hvor gammel du er.

Kondomeriet kan vel strengt tatt nekte deg å kjøpe på nettet siden du ikke er myndig ennå, men om salget går igjennom, så kan du trygt hente pakken på posten.

Lenke til kommentar

Husk at posten sender hentelapp hjem til deg med bilde av pakka. Da kan man også se hvem som har sendt det.

Når begynte de å sende bilde av pakka? Det har aldri jeg opplevd.

Forresten så står det ikke at pakka er fra kondomeriet. De setter en mye mer anonym avsender.

Lenke til kommentar

Husk at posten sender hentelapp hjem til deg med bilde av pakka. Da kan man også se hvem som har sendt det.

Når begynte de å sende bilde av pakka? Det har aldri jeg opplevd.

Forresten så står det ikke at pakka er fra kondomeriet. De setter en mye mer anonym avsender.

Hentet pakke sist for ett par dager siden etter å ha fått hentelapp med bilde av pakken :)

Lenke til kommentar

Hentet pakke sist for ett par dager siden etter å ha fått hentelapp med bilde av pakken :)

Måtte du vise legitimasjon? Det er vanlig med bilde hvis det er rekommandert post. Har aldri opplevd å få bilde av pakken uten at det var rekommandert, og det er som oftest ved spesielle tilfeller der det er noe som er veldig verdigfullt e.l.

Lenke til kommentar

Måtte du vise legitimasjon? Det er vanlig med bilde hvis det er rekommandert post. Har aldri opplevd å få bilde av pakken uten at det var rekommandert, og det er som oftest ved spesielle tilfeller der det er noe som er veldig verdigfullt e.l.

Nei måtte ikke vise legitimasjon. Det som var i pakken hadde jeg betalt 200 kr for, ikke spesielt ''verdifult'' sånn sett. Alle gangene jeg har bestilt noe som jeg har måttet hente hos posten har jeg fått bilde med på hentelappen, om det så er headsett til opp mot 1000 kr eller mindre ting som tegneserier for 2-3 dollar pr stk.

Lenke til kommentar

Ut i fra hva jeg har erfart så er det en hentelapp med bilde når pakken er tenkt levert i postkassa.

Altså, hvis postkassa de er for liten, eller for full til at pakken kan leveres, så tar postmannen et bilde av pakken hvor relevant informasjon vises og genererer en hentelapp..

Lenke til kommentar

Det blir kun tatt bilde av pakken om den sendes som Rekommandert Brev.

Uansett sender de i nøytrale konvolutter/pakker, så du har ingenting å være redd for. Det er ingen aldersgrense for å bruke Postens tjenester.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eller man kan bare ta seg en tur på kondomeriet å kjøpe det der...? Det var flaut, men ikke veldig.. er jo bare å tenke på at de som jobber der faktisk jobber med det.. det er det de gjør, selger sexleketøy..

ingen ting å skamme seg over ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...