wacz Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei. I går fikk jeg en melding hvor det stod at Tollpost hadde mottatt en pakke på 19 kg som de ville levere til meg. Jeg lurer meg på hva det kan være. Tenkte først at det kan være russeklærne, men 19 kg høres mye ut. Jeg gikk inn på internett og fant ut at de vil ha 89 kroner i lagerleie om pakken ikke blir sendt ut før den 22. Derfor tenkte jeg at jeg like gjerne kunne motta pakken (som jeg fortsatt ikke vet hva inneholder) i dag mellom 17-21. Problemet er at jeg mest sannsynlig ikke har tid til å være hjemme etter klokken 19. Hvis leveransen da kommer senere enn det, må jeg være den som tar i mot og eventuelt signerer? Eller kan noen andre ta den i mot for meg hvis jeg legger igjen legitimasjon og underskrift hjemme, slik at andre kan vise det fram for leverandøren? Er det noen som vet dette? På grunn av situasjonen (at dette gjelder I DAG), hadde det vært ekstremt supert med raskt svar! -Takk! Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja, noen andre kan skrive under på lappen. (legg igjen DIN legitimasjon for sikkerhets skyld.) Husk at "pakkekilo" ikke er det samme som reell kilo, i og med at det rundes oppover ved fraktberegning! -B Lenke til kommentar
wacz Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 TUSEN TAKK! Dette passer perfekt! Ok. Da legger jeg igjen legitimasjon og underskrift. Da syns jeg ikke at leverandøren kan kreve mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå