screenman Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei Jeg fant en nettside som jeg synes virket som en veldig seriøs side: http://www.lavanyas.com/valium.htm Jeg er klar over at det er ulovlig og kjøpe Valium fra utlandet, spesiellt uten resept. Men så har det seg sånn at jeg har flere ganger spurt legen min om og få prøve Sobril eller Valium. Hvorfor spurte jeg om og få prøve Sobril eller Valium? Jo, fordi jeg lider av Sosial Fobi, og på grunn av det ikke har et liv Så nå er jeg virkelig gått lei, og har bestemt meg for og skaffe dette på eneste måte, nemlig via nettet. Dere jeg lurer på er om noen av dere har noen erfaring med denne nettsiden? Er denne til og stole på? Og dersom ingen av dere har handlet hos denne nettbutikken før, har dere forslag til andre nettbutikker som selger Valium? Og til noe annet jeg lurer på: Hva er sjansen for at dette blir stoppet i tollen? Har dere som har prøvd og bestilt Valium fra utlandet selv fått den gjennom tollen? Og hva er det som kan skje om det blir stoppet tollen? Jeg tenker og bestille sånn 30stk. Er dette noe tollen ville gjort så mye med, utenom og bare sende det tilbake til nettbutikken, om det blir stoppet? Jeg tenker at når man bestiller noe fra nettet i utlandet så blir det fraktet over grensen til Norge med lastebil. Er det sånn at tollen sjekker alle lastebiler som skal over grensen, som bringer postpakker? Det virker jo i mine øyner som en umulig jobb Og hva er forskjellen mellom Blå Valium og Vanlig Valium? På denne nettsiden kan jeg velge mellom 2 typer Valium så vidt jeg ser; "Valium (Brand Name)" og "Generic Valium (Diazepam)". Hva er forskjellen mellom disse 2? Takker for svar Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er ikke fastlegen alene sin jobb å utskrive medikamenter. Dette, mener jeg, skal gjøres i samråd med psykolog etter at psykologen har gjort en vurdering av din psykiske tilstand. Det er etter min mening mest riktig å starte på mildest mulige medikament og kombinere farmasøytisk behandling med terapi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Å kjøpe Valium uten resept er ikke lov i Norge. Vi ønsker ikke at forumet skal brukes til å bryte norsk lov. Derfor stenges denne. Forøvrig vil jeg opplyse om at de fleste slike internett-apotek selger "piratpiller". Det vil si falske piller. De inneholder ofte veldig mye sukker og fyllstoffer og lite eller intet virkestoff. Det er bare å holde seg unna. For ikke å nevne at du risikerer å få politiet på nakken i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg