Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Liverpool

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skulle rose Spearing jeg også, men glemte det helt etter at Suarez nettet. Kan fort være en av hans beste kamp i Liverpool-trøye.

Lucas fikk jo ekstremt mye tilitt, og mye ''hets'' fra supporterne og han har vært en av Liverpools beste denne sesongen. Spearing har også fått mye tilitt(fordelt på tre managere) kan også han prestere og motbevise?

(My guess: nei)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å bli klok på Spearing egentlig, har (hadde) mistet mye av troen på han, men har tatt sjansene i det siste bra. Særlig i dag og mot Everton. Er fortsatt ganske tvilende til om han kan bli en bli en "skikkelig" førstelagspiller for oss, og for at det skal skje, må han bevise mye mer, og det er litt kvaliteter jeg føler mangler. Men absolutt veldig gøy at han tar sjansen. Vi får ihvertfall 100% vilje og innsats gjennom 90 min, det er herlig. Kontrasten mellom kampen i dag og PL-debuten på samme bane for 1,5 år siden er hvertfall intet mindre enn syk.

Lenke til kommentar

Samtidig som laget også må ta litt skyld for at vi ikke bruker ham helt rett, vi har jo omtrent ikke bredde i laget og gode innlegg fra kant, og der ligger hovedstyrken til Carroll. Forhåpentligvis kan vi få inn noen vinger av kvalitet i sommer.

Et veldig bra poeng her.

Inn med 1-2 kvalitetsvinger og kanskje Charlie Adam på midten så får vi brukt Andy Carroll fullt ut. Da får vi innlegg fra kant og livsfarlige cornere fra Adam som Carroll kan omsette i mål og betale ned på prislappen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kant-kjøp er førstepri, sagt det før og sier det nok flere ganger.

SpillebørS

Reina: 6 Hadde vel kun en reddning idag, men er flittig med utspill.

Johnson: 5, godkjent kant. Har somvanlig en episode der han tuller bort ballen til innkast.

Carra: 6. Kapteinen gjør det han skal

Agger: 7+

Skrtel:7

Kuyt: 6 god idag, men sliter med innlegg

Meireles: 7

Spearing: 8+ en av hans beste i Liverpoolskjorte

Lucas: 7- Som vanlig god. Minustrekk for gult kort.

Carroll 5 vinner alt på hodet, men ellers svak kamp.

Suarez 9 Banens beste. Flott mål.

Lenke til kommentar

Jeg synes tanken på Suarez og Carroll samspilt på topp virker veldig, veldig spennende. Tror de to kan utfylle hverandre bra. Luis som den aktive, tekniske. Og Carroll som det store sterke momentumet som kan avslutte med hode og ben, samt sette opp. 4-3-3 er heller ikke en dum formasjon og f. eks noe lignende det vi så i dag der Carroll ligger sentralt, med Luis i en litt friere rolle er også spennende. Får vi inn minimum 1 god ving med god hurtighet og tekniske egenskaper + innleggsfot, så har vi plutselig en angrepsrekke med veldig gode komplimentære ferdigheter. I tillegg bør også bredden i stallen forbedres, det er vi alle klar over.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Og mens vi er inne på vinger. Gjett hva vi linkes til i dag.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-signings-will-get-wide-berth

Young has declined the chance to extend his Villa contract and with just a year left on his current deal will be a prime transfer target this summer.

It may make commercial sense for Villa to sell their England star rather than lose him as a free agent next year.

If he does go, then Villa will look to Wolves' Matt Jarvis as his replacement.

Manchester United are also trailing Young, but ­Dalglish is ­determined to seal the deal and pair him with a new full-back on the left flank.

Newcastle left-back Jose Enrique appears to be on course for a move to ­Anfield this summer.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen, men så nettopp et 17 min sammendrag. Herlig med seier, samt at vi tar innpå City og Tottenhottene.

Jeg er villig til å gi Carroll mye mer tid. Det som jeg er redd, er at det kan hende han ikke er topp motivert for å spille for pool. Thats not good, håper for all del det løser seg.

Suarez forsetter å være frisk, tryller noen ganger i denne kampen også. Legger han fra seg jegfallerlett syndromet blir dette meget bra.

Godt å ha Agger tilbake, samt at Skrtel hever seg til noe som minner om gamle dager.

Stilig at Spearing benytter sjansen så bra når han får den, jeg trodde også han var "for gammel" for å slå igjennom nå, men det viser seg at han kan være en god backup, eller verdt å ha i troppen.

Lenke til kommentar

Legger han fra seg jegfallerlett syndromet blir dette meget bra.

Det blir meget bra. Men når vi er innpå jegfallerlett. Helt ærlig - jeg har sett straffesituasjonen mange ganger nå og klarer ikke se om det faktisk er kontakt. At det er utenfor er lett å se, men er Mensah faktisk borti?

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen, men så nettopp et 17 min sammendrag. Herlig med seier, samt at vi tar innpå City og Tottenhottene.

Jeg er villig til å gi Carroll mye mer tid. Det som jeg er redd, er at det kan hende han ikke er topp motivert for å spille for pool. Thats not good, håper for all del det løser seg.

Suarez forsetter å være frisk, tryller noen ganger i denne kampen også. Legger han fra seg jegfallerlett syndromet blir dette meget bra.

Godt å ha Agger tilbake, samt at Skrtel hever seg til noe som minner om gamle dager.

Stilig at Spearing benytter sjansen så bra når han får den, jeg trodde også han var "for gammel" for å slå igjennom nå, men det viser seg at han kan være en god backup, eller verdt å ha i troppen.

Virker som Skrtel nærmest er avhengig av å få spille med Agger. Han fungerer MYE bedre med Agger enn Carra, virker det som.. :)

Lenke til kommentar

Det kan være noe i det, edge. Har bitt meg litt merke i det selv også, selv om problemene hans denne sesongen går dypere enn som så. Samtidig skal man ikke nødvendigvis dømme ham nord og ned helt enda, husk at det ikke er lenge siden han og Agger var den store fremtiden for oss, og han spilte stort sett veldig solid frem til denne sesongen. Han har hatt en svært dårlig sesong, men kanskje ligger det dypere grunner bak. Jeg ser hvert fall litt fremgang under Kenny, om det er tilfeldig eller ei vet jeg ikke. Samtidig er det skummelt å satse på ham som en av de faste stopperne hvis han ender opp med å fortsette neste sesong som i denne.

Lenke til kommentar

Skrtel har kommet seg en god del etter Kenny, det mener jeg det er liten tvil om. Og særlig de siste kampene har jeg begynt å se konturene av "hans gamle jeg" igjen. Kan selvfølgelig ikke slå fast noe enda, men mener at han skal få hvertfall en sesong å bevise hva han er god for på. Er jo heller ingen tvil om at han spiller mye bedre sammen med Agger, så han får litt mer begrensede oppgaver enn når han spiller med Carra/Kyrre. Etter at Kenny tok over har jo også Agger fått mere spilletid (imotsetning til under Roy). Så litt av forklaringen ligger nok der.

Mener fortsatt at vi skal prøve å få inn en stopper i sommer. Hodestyrke en viss fart bør være en pri. og Cahill fra Bolton er min favoritt. Kyrre kan gå, også har vi Skrtel, Carra og Wilson som backup/utfordrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...