Maynard James Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 VS Premier League 20/03-11 Kl. 14.30 @ Stadium of Light Vises på TV2PL1/Sky Mulig lagoppstilling: Reina Johnson - Carra - Skrtel - Wilson Kuyt - Meireles - Lucas - Maxi Carroll - Suarez Discuss! 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Håper Agger blir klar, så får vi han inn sammen med Carra. 2-0 1x Suarez 1x Carroll m/ Suarez assist Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Drømmer om noe slikt Friksjon foreslår. Suarez og Carroll goal hadde vært wonderful. Tror likevel det blir uavgjort eller tap. Oss på bortebane har jeg ikke mye tro på lengre. 1-0 Gyan Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 2-0 37' Welbeck 69' Gyan (evt. Beach Ball) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Et førsteinnlegg en forumveileder verdig Shurger Tror det blir uavgjort her eg. Ikke 0-0 men 1-1 kanskje. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Skal bli godt å ha Suarez på banen i alle fall. Den mest bevegelige spilleren vi har vil jeg påstå. Løp jo like mye som Kuyt mot United. Ser alltid etter rom å bevege seg i. Tror vi har truffet godt med det kjøpet. Carroll må få tid på seg. I følge Langli i går så var han vist et par kilo over matchvekta i går. Forøvrig så er det jævlig kjipt å ikke vinne kampen man har før en landslagspause. Tar så lang tid før man får rettet på følelsen ved det tap når det blir to uker til ny kamp igjen. Endret 18. mars 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Suarez blir digg, men er ikke så veeeldig optimistisk ang denne kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Tycker inte om Sunderland. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Digg med Welbeck back in the game, scorer garantert! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Bortekamp mot Sunderland synes jeg alltid er skummelt. Vi må spille veldig mye bedre enn vi gjorde i EL på torsdag, og med Suarez og Carroll som sannsynligvis starter sammen kan det bli spennende å se hva vi er gode for. Setter dog et lite spørsmålstegn til Carroll, siden det er vanskelig å vite hvor mye restitusjon han trenger etter 90 min på torsdag. Håper vi får se vårt nyinnkjøpte spisspar fra start, men blir ikke sjokkert om Carroll starter på benken heller. Forhåpentligvis er også Agger tilbake så vi slipper å se så veldig mye mer av dette: 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Agh. Kjennes ut som jeg har blitt kjørt på av en semi-trailer. For ei natt... Håper dårlig form kan gi lykke i fotball. Come on you reds! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Med seier for Liverpool og RBK i dag, skal jeg være rimelig fornøyd. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Får sett Liverpool jeg. Skal på fuckings fitte jobb i dag. Guuud. Jeg vil ikke Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Er Agger, Kelly eller Aurelio tilbake? Håper vi stiller slik i en 4-3-3: Reina Johnson - Skrtel - Carragher - Wilson Gerrard - Meireles - Lucas Kuyt - Carroll - Suarez EDIT: Gerrard visst ute, så han må erstattes. Om Agger kan spille ville jeg hatt han inn i midtforsvaret som erstatter for Skrtel. Endret 20. mars 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Agger er i trening. Aurelio og Kelly er ute så vidt jeg vet. Gerrard er også ute. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 må vinne dette her ! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Yay, Sky-kamp! Ingenting er herligere enn å ligge i senga og se på Liverpool dagen derpå. ^^ Håper å se Carroll og Suarez sammen i dag, ser slik ut. Må opp mange hakk fra forrige kamp om vi skal vinne i dag, synd vi mangler Gerrard og Kelly spesielt. Med muligens Kelly, Aurelio og Agger ute i forsvarslinja er det tynt bakover nå. 10-ern: Aurelio, Kelly og Gerrard er definitivt ute, Agger kan være tilbake. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Synd med alle skadene . Trenger nok en venstreback i sommer. Aurelio er ganske ubrukelig når han er konstant skadet. Insua kommer vel tilbake fra lån så da har vi backup. Aurelio ut og en nytt førstevalg inn så backplassene hadde sett veldig bra ut. Gleder meg uansett sykt til kampen . Endret 20. mars 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 The Reds XI in full is: Reina, Johnson, Carragher, Agger, Skrtel, Spearing, Lucas, Meireles, Suarez, Kuyt, Carroll. Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Wilson, Cole, Maxi, Poulsen, Ngog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå