OddZen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei. Jeg trenger noen frivillige til å redigere et fjes. Det er kun øyenbrynene som skal legges til, iom at jeg har en sykdom kalt Alopecia Areata kunne jeg tenkt meg å se hvordan jeg ville sett ut med øyenbryn, siden det er det eneste jeg ikke har fått tilbake =) sleng meg en PM så kan jeg gi dere et bilde =) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg er ikke veldig god i programmet. Men vil lære meg det. Kan ta dette som en utfordring EDIT: En PM ja Endret 18. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er ikke veldig god i programmet. Men vil lære meg det. Kan ta dette som en utfordring Sendt pm =) Tusen takk! Hadde satt pris på flere andre =) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Har ikke fått noen PM ennå -.- EDIT: Der kom den Endret 18. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå