morgan_kane Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Toer feilene: bremsebelegg for tynne foran slitasje på skiver foran stor slitasje i ytre endeledd høyre og venstre foran nærlys - feil innstilling retningslys - feil farge slitt bærebru foring bakre høyre foran brudd i fjærblad høyre og venstre bak ener skiltlys - mangler nærlys - sprukket glass v foran Noen som veit hva det vil koste og er det mye arbeid å gjøre sjøl? Skal få pris over helga men hadde vært greit hvis noen viste hva dette vil koste Endret 20. mars 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Opel Astra 1.7 TD GI Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Rundt 1500- 1600 kr på biltema tenker jeg. Det er ikke så vanskelig å gjøre selv men det kan ta litt tid for å få demontert delene. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Fins det noen illsutrasjoner som hviser hvordan dette er bygd opp? Sitter her med bærebroa til høyre side framme og klarer ikke helt å se kordan den skal sitte fast Regner med å gjøre alt selv, så hvis noen har fremgangsmetoder så del dem gjerne Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Bruk 5 promille av ditt årlige bilbudsjett på en haynes bok, dersom du har tenkt å skru selv. Løftebukk letter jobben dersom du skal gjøre det selv. Pris versted: 8 - 15000 tipper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Toer feilene: bremsebelegg for tynne foran 1000 slitasje på skiver foran 3000 stor slitasje i ytre endeledd høyre og venstre foran 2500 nærlys - feil innstilling 200 retningslys - feil farge 200 (mer hvis lykten må byttes) slitt bærebru foring bakre høyre foran 1000 brudd i fjærblad høyre og venstre bak 2500 ener skiltlys - mangler 100 nærlys - sprukket glass v foran 1500 Noen som veit hva det vil koste og er det mye arbeid å gjøre sjøl? Skal få pris over helga men hadde vært greit hvis noen viste hva dette vil koste Da har jeg gjettet litt i innlegget ditt, pris på deler og arbeid. Kan godt være litt avvik... Har du et FLAX-lodd til den som kommer nærmest? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Får svar fra verksted imorgen, men regner med å gjøre alt selv, eller kanskje jeg overlater lysjusteringaen til dem. Har en haynes bok men den er for bensin og står på svensk. boken omhandler astra fra 91 til 98 så jeg regner med det er sånn ca likt utenom motoren. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Toer feilene: bremsebelegg for tynne foran slitasje på skiver foran stor slitasje i ytre endeledd høyre og venstre foran nærlys - feil innstilling retningslys - feil farge slitt bærebru foring bakre høyre foran brudd i fjærblad høyre og venstre bak ener skiltlys - mangler nærlys - sprukket glass v foran Noen som veit hva det vil koste og er det mye arbeid å gjøre sjøl? Skal få pris over helga men hadde vært greit hvis noen viste hva dette vil koste Synd for Eu. Norge er heldigvis ikke med i Eu:) Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Du er god om du får gjort det der selv. Uten løftebukk kommer du i hvertfall ingen vei. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Du er god om du får gjort det der selv. Uten løftebukk kommer du i hvertfall ingen vei. Har bakfjæren igjen, lysjusteringa pluss skiltlys og sprekk i lykteglass. Jekken har blitt brukt, pluss to slike små bukker. Blir jeg å få problemer med bakfjærene? Har god hjelp da:) Endret 5. april 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Bakfjærene er nesten like enkle å bytte som lyspærer. Bytt begge samtidig. De koster ikke mange kronene. Endret 5. april 2011 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Bakfjærene er nesten like enkle å bytte som lyspærer. Bytt begge samtidig. De koster ikke mange kronene. aha, så da er det værste gjort altså? Har bakfjærer og fjærklemmer, så begynner imorra med det. Er det noe jeg må tenke på med tanke på at jeg har stasjonsvogn? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Hei igjen Da har eg med god hjelp fått skifta bakfjæren på Opel min. Måtte ta laus bakdemperne og droppet helt å bruke fjærklemmen. Fikk rett og slett ikke plass til de. Det resulterte i at ene bakdempern gikk sund pga at skruen ikke tålte å bli strammen igjen. Takk og pris for at biltema har åpent til 8 Bør jeg skifte den ene blinkelyspæra? Det virker som om den har svakere oransjefarge en den andre. Har bytta en fra før av så den har rett farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå