fredd5050 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Skal sende en pakke/brev til noen og ønsker å være anonym når jeg sender.. reiner med dette er mulig osv... viss jeg sender som brev?? eller smartpost?? hvilke sende metoder er best til dette?? spørsmål nr 2.. skal også motta en pakke fra samme personen , og ønsker ikke oppgi adresse eller navn... er det mulig å skjule dette ved å la ham sende ?? det må væøre som pakke slik at pakken havner på postkontoret... må jeg oppgi navn og hjemme adresse uansett viss ahn skal kunne sende ? eller går det viss jeg bare sier ifra hvilket postnr, og by jeg bor i.. så havner vel pakken på det postkontoret som er nærmest uans?? så får jeg sportingsnr og det NR jeg trenger for å hente pakken ?? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Skal du forsøke å sende hasj i posten kanskje? Brevpost kan da saktens sendes anonymt, men om du skal sende en pakke som skal hentes på postkontoret må du hvertfall i prinsippet vise legitimasjon for å hente denne ut. Du/han må selvfølgelig skrive navn og adresse til den som skal motta pakken eller brevet, eventuelt navn og postboks, om du bruker dette. Det holder altså ikke å kun skrive by og postnummer uten å ha med navn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Du kan vel leie en postboks og få den sendt dit? Da får ingen vite adressen din, og du trenger jo heller ikke å oppgi et ekte navn som adressat. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Eg rekner med du held deg innafor loven? Hvis ikkje kan det bli problemer. Uansett, så lenge du får sporingsnummer på pakke kan du berre oppgi adressa på postkontoret. Pakken kjem fram, så er det berre å hente den ut på sporingsnummer. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Siden du skal sende et brev anonymt er det bare å kjøpe seg en hvit konvolutt, putte det du skal sende oppi, skrive på mottakeradresse, unnlat å fylle på avsenderadresse, lim på frimerke og så tar du på deg finlandshette når du går på postkontoret og putter brevet i en av disse postboksene. Bruk gjerne hansker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå