mellow_d Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Heisann! lurte på om noen her har prøvd unrevoked? vil jeg få muligheten til å overklokke min desire hvis jeg bruker unrevoked? hvordan er det med flashing av nye roms? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Unrevoked fungerer flott på min Desire. Du finner svar på det meste om rooting, rom og alt relatert til dette her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=696189 Selv er jeg ganske fersk på dette, men det gikk stort sett veldig greit. Jeg har lagt inn Redux som er en GB-rom. Lykke til! Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Et lite tips: Hvis du ikke er livredd for alt som har linux i navnet, så er det letteste å kjøre unrevoked i linux. Tror det skal funke med en Ubuntu Live-CD. Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 hehe, er ikke direkte redd nei skal prøve på det takk for svar folkens! Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Noen som har noen bra roms å anbefale? har hørt mye bra om cm7... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Noen som har noen bra roms å anbefale? har hørt mye bra om cm7... Redux, Oxygen, CyanogenMOD 7, LeeDroid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå