montesa Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har 3 brukere på min maskin, som kjører XP Home. Problemet er at My Documents mappen til to brukere ikke vises under My Computer. Bare under Documents and Settings. Den ene brukeren sin mappe viser i My Computer + Shared Documents mappen. Hvordan kan jeg få alle til å vises der? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Er du administrator? Hvis ikke kan du ikke se de andre sine dokumenter Lenke til kommentar
montesa Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Alle profilene på pcen min er administrator. Jeg kunne se My Documents mappene i My Computer før, men nå kan jeg ikke det for en eller annen ukjent grunn... Det er grunnen jeg spør etter.. Lenke til kommentar
PutPut Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Det er ett valg for det ett sted, husker ikke hvor... Forsøk google. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Kanskje de andre brukerne har gjort dokumentmappene sine private? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå