Gnurk! Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hey, jeg går nå på VGS og har et problem: jeg liker ikke lekser, likevel så må jeg gjør dette tullet får å ikke få fravær, dette har ført til at jeg har bynt å åpne word-documentet's kode for så å fjerne deler av denne, slik vil læreren få frem en feilmedling da han åpner documenter (xml feilkode om jeg ikke husker helt feil) Denne metoden er nå oppbrukt og jeg trenger en ny type feil som må komme frem (gjerne mathtype read-error om noen har et godt forslag her) raskt svar blir godt likt, siden jeg må levere innen fredag kveld Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva med å bruke mindre tid på å jukse/sluntre unna og heller bruke tid på å gjøre det du skal? 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Hva med å bruke mindre tid på å jukse/sluntre unna og heller bruke tid på å gjøre det du skal? hva med å bruke mindre tid på useless-svar og heller gjøre noe nyttig for internett-samfunnets, din ubrukelige lille unge hvorfor skal jeg bruke deler av min viktige tid (vi har som du kanskje vet, ikke evig med tid her på jorden) og så skal jeg bruke den til å skrive ned ting som både jeg, og mine medmennesker allerede kan? jeg er såpass inteligent at jeg ikke ser noen vits i å gjengi en fasitbok, på en dårligere måte, det blir jo unyttig for både deg, meg, og alle andre. Endret 18. mars 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er vel heller du som er en helt ubrukelig ressurs for samfunnet, bare vær glad du får gå på skolen. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Er vel heller du som er en helt ubrukelig ressurs for samfunnet, bare vær glad du får gå på skolen. Ser ikke hvordan mitt arbeid på skolen gjengir hvorvidt jeg er en ressurs for samfunnet? at jeg prioriterer tiden min på jobb/hjelpe hjemme/være med venner gjør vel ikke at jeg er mindre ressurs for samfunnet, da det jeg gjør på skolen ikke hjelper samfunnet på noen som helst måte Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hadde jeg hatt et svar, hadde jeg gitt det. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er vel heller du som er en helt ubrukelig ressurs for samfunnet, bare vær glad du får gå på skolen. Ser ikke hvordan mitt arbeid på skolen gjengir hvorvidt jeg er en ressurs for samfunnet? at jeg prioriterer tiden min på jobb/hjelpe hjemme/være med venner gjør vel ikke at jeg er mindre ressurs for samfunnet, da det jeg gjør på skolen ikke hjelper samfunnet på noen som helst måte Om du jobber på ICA i fritiden din så er det vel og bra, og du er kanskje ikke så ubrukelig som jeg først trodde. Men, jeg tviler sterkt på at du betaler alle utgiftene det koster å ha deg på skolen med den jobben. Utdanning er dyrt og når du ikke gidder å jobbe ordentlig der sløser du bort pengene som andre betaler for at du skal kunne gå på skolen. Vær litt takknemlig og ikke oppfør deg som du går på barneskolen. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Er vel heller du som er en helt ubrukelig ressurs for samfunnet, bare vær glad du får gå på skolen. Ser ikke hvordan mitt arbeid på skolen gjengir hvorvidt jeg er en ressurs for samfunnet? at jeg prioriterer tiden min på jobb/hjelpe hjemme/være med venner gjør vel ikke at jeg er mindre ressurs for samfunnet, da det jeg gjør på skolen ikke hjelper samfunnet på noen som helst måte Om du jobber på ICA i fritiden din så er det vel og bra, og du er kanskje ikke så ubrukelig som jeg først trodde. Men, jeg tviler sterkt på at du betaler alle utgiftene det koster å ha deg på skolen med den jobben. Utdanning er dyrt og når du ikke gidder å jobbe ordentlig der sløser du bort pengene som andre betaler for at du skal kunne gå på skolen. Vær litt takknemlig og ikke oppfør deg som du går på barneskolen. Jeg skulle gjerne ønske noen heller kunne svare på det jeg faktisk spør om. #2 så vil jeg si at det er ikke min skyld at jeg går på videregående, jeg passer ikke inn på skolen, til tross for mitt høye inteligens, i det norske samfunn i dag krever det studiespess for å komme seg videre, og det krever og at du jobber hjemme med ting du allerede kan i skole-samfunnet, dette ser jeg som en feil fra samfunnets side og ikke min. i en perfekt verden så kunne jeg gått gjennom skole dagen uten å gjøre lekser og bare lært nye og nyttige ting, dermed ville all tid jeg brukte på skolen vært rettferdiggjort, men slik er det ikke, som bringer meg tilbake til problemet, jeg vil bruke smutthullet for å slippe å kaste bort fritid på noe som både er kjedelig og totalt unyttig. kan noen hjelpe meg plis? jeg føler jeg har brukt nok tid på forklaring nå, selv om jeg forsåvidt er ok med å diskutere slikt frem og tilbake Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 hvorfor skal jeg bruke deler av min viktige tid (vi har som du kanskje vet, ikke evig med tid her på jorden) og så skal jeg bruke den til å skrive ned ting som både jeg, og mine medmennesker allerede kan? jeg er såpass inteligent at jeg ikke ser noen vits i å gjengi en fasitbok, på en dårligere måte, det blir jo unyttig for både deg, meg, og alle andre. Horfor tror du din tid er viktigere enn din lærers tid? Og hvis du er så inteligent som du sier, så burde du ikke være problemer med å å levere oppgavene dine i tide. Men ut fra du skriver i denen tråden kan vi nok forvente å finne deg som ryddegutt hos den lokale kolonialen i Søgne i all fremtid. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er vel heller du som er en helt ubrukelig ressurs for samfunnet, bare vær glad du får gå på skolen. Ser ikke hvordan mitt arbeid på skolen gjengir hvorvidt jeg er en ressurs for samfunnet? at jeg prioriterer tiden min på jobb/hjelpe hjemme/være med venner gjør vel ikke at jeg er mindre ressurs for samfunnet, da det jeg gjør på skolen ikke hjelper samfunnet på noen som helst måte Om du jobber på ICA i fritiden din så er det vel og bra, og du er kanskje ikke så ubrukelig som jeg først trodde. Men, jeg tviler sterkt på at du betaler alle utgiftene det koster å ha deg på skolen med den jobben. Utdanning er dyrt og når du ikke gidder å jobbe ordentlig der sløser du bort pengene som andre betaler for at du skal kunne gå på skolen. Vær litt takknemlig og ikke oppfør deg som du går på barneskolen. Jeg skulle gjerne ønske noen heller kunne svare på det jeg faktisk spør om. #2 så vil jeg si at det er ikke min skyld at jeg går på videregående, jeg passer ikke inn på skolen, til tross for mitt høye inteligens, i det norske samfunn i dag krever det studiespess for å komme seg videre, og det krever og at du jobber hjemme med ting du allerede kan i skole-samfunnet, dette ser jeg som en feil fra samfunnets side og ikke min. i en perfekt verden så kunne jeg gått gjennom skole dagen uten å gjøre lekser og bare lært nye og nyttige ting, dermed ville all tid jeg brukte på skolen vært rettferdiggjort, men slik er det ikke, som bringer meg tilbake til problemet, jeg vil bruke smutthullet for å slippe å kaste bort fritid på noe som både er kjedelig og totalt unyttig. kan noen hjelpe meg plis? jeg føler jeg har brukt nok tid på forklaring nå, selv om jeg forsåvidt er ok med å diskutere slikt frem og tilbake Hadde din inteligens virkelig vert så høy som du påberoper deg. Hadde du løst dette problemet selv. Ikke sitti på et forum for å kaste bort "dyrbar" tid på å jukse. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 jada helt greit, hahaha jeg er så dum, nå kan vel folk som ikke har noe behjelpelig å komme med danse i sin seier, dere brøyt meg, jeg er den dummeste ever "dumme dumme dumme", noen som kan hjelpe meg med ny måte å bugge nå? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kan jo alternativt sjekke om koden i dokumentet nevner mathtype på noen måte, for så å tulle litt rundt med koden. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ser ikke hvordan mitt arbeid på skolen gjengir hvorvidt jeg er en ressurs for samfunnet? at jeg prioriterer tiden min på jobb/hjelpe hjemme/være med venner gjør vel ikke at jeg er mindre ressurs for samfunnet, da det jeg gjør på skolen ikke hjelper samfunnet på noen som helst måte Sett fra perspektivet til en femtiåring i arbeidslivet: Du virker svak i språk, i logikk, i initiativ, i kreativitet, og i etikk. Absolutt ikke en person man vil ha i bedriften sin med andre ord. Skolen kan hjelpe deg med dette hvis du lar skolen gjøre jobben sin, med åpent sinn. 2 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 du virker som du gir din mening uten å lese hele tråden, altså du tar forhastede beslutninger, som jeg kan tilknytte til elementer av en ustabil person, men jeg gidder bare ikke mer... å diskutere slikt med folk her ser jeg som bortkasta, tar heller å setter tråden som løst og søker hjelp på annet hold. (burde forventa dette fra et norskt-internett samfunn, dette er vel et mareritt sammenslåing når du skal ha noe konstrukt men men) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå