siggy777 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 hei Kjøpte meg en ny HTC LEGEND mobil for nesten 2 mnd siden. Første ukene var jeg veldig godt fornøyd med den. Den jobbet raskt og var ingen problemer. Etter ett par ukers bruk begynte mobilen å jobbe mye seinere. DEtte har blitt utrolig plagsomt. Tar evigheter før den reagerer når jeg trykker på en knapp. Henger seg ofte opp. SLiter med å få opp bilder osv. Får også ofte feilmelding på den. Hvor mobilen tvinges til automatisk lukking. Jeg bruker mobilen mye til surfing/ facebokk osv... Har lastet ned totalt ca 15 applikasjoner og lite programmer. Har ingen store filmer osv på mobilen. Andre som har samme problemet? hva må jeg evt gjøre for å få den tilbake i godt gammel slag? Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Prøvd å starte mobilen på nytt? Lenke til kommentar
j8rn Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Min var aldri veldig treg, men det ble uansett bedre når jeg "nullstilte". Regner med du har sync mot Google, da tar det jo 10 minutter å sette den opp igjen. Verdt det. Alt på minnekortet blir beholdt. Lenke til kommentar
hubbabubba1234 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Sjekk om du har Android 2.2. Med 2.2 skal den avslutte programmer selv, men hvis du har 2.1 kan det kanskje være lurt å laste ned en Task killer, eller oppdatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå