Christiαno Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er et lite LED-lys på sida av telefonen, like ved der du putter inn laderen. En ganske tåpelig plassering synes jeg, men den funker for meg. Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Nå snakker vi! Jeg må virkelig si at batteriet til Arc`n har blitt bedre! I begynnelsen måtte jeg lade mobilen hver kveld, og hvis jeg brukte den masse holdt den jo ikke gjennom hele dagen engang, men NÅ, nå har Arc`n min vært påslått i 48 timer (om noen få minutter hehe) og det er fremdeles 47 % strøm igjen på batteriet Må jo si at for å teste ut dette har jeg ikke brukt den veldig mye, kun til kanksje 10 sms om dagen, et par samtaler om dagen på bare 1-2 minutter og jeg har tatt et par bilder hver dag. Resten av tiden har mobilen vært mye i standby. Men uansett er det jo flott med nesten halvt batteri etter to dager Lenke til kommentar
Ntsa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er et lite LED-lys på sida av telefonen, like ved der du putter inn laderen. En ganske tåpelig plassering synes jeg, men den funker for meg. Er det noe som må aktiveres? Mitt lyser bare når telefonen er sulten på strøm/får strøm. :-p Lenke til kommentar
readytokillmycar Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 hvor finner jeg home screens?? jeg vil ha en ny eller velge blandt mange nye men finner ingen på android market... så noen som har noen tips tilhvor jeg finner noen gratis kule greier?? btw handcent sms funka fint det... men dæææven med valg og muligheter på instillinger da... sjønner ikke halvparten jeg... hihi... Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hehe, nevnte så vidt at handcent kunne være et lite helvete å sette opp! Er du ute etter bakgrunnsbilder? Finnes over alt det. Zedge har vel en del ellers går det fint å bruke google til å finne bilder, deretter lagre de på pc'en og legge de over på telefonen evt forandre størrelse etc på dem først. Eller du kan vel laste ned direkte på mobilen fra nettleseren. Lenke til kommentar
readytokillmycar Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 ja du sa det... men trodde ikke det var så omfattende... hehe neh... ikkje bakgrunnsbilder... de tar jeg selv men sånn som alle apps og widgeter ligger på... har fem skjermer etterhverandre... ganske kjedelig og monoton rulling, ikke noe fancy der... det heter jo hjem skjerm på telefonen... såe.. home screen?? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tja, vet ikke helt hva du er ute etter, men det finnes jo forskjellige launchere. Launcher pro er en bra launcher med litt andre widgets etc. Er absolutt verdt de kronene den koster. https://market.android.com/details?id=com.fede.launcher&feature=search_result Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Ellers vil jeg anbefale å søke litt på XDA forumet. Vanvittig mye bra der. Her er link: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=962 Endret 28. mai 2011 av Fender77 Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg anbefaler DENNE Launcheren sammen med DENNE Lock screen Og evt. DENNE Værwidgeten med DENNE Lock screen ser sånn ut. Home Screen 3D Effect i menyen Dette koster litt men ikke urimelig mye i mine øyne... Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Nå snakker vi! Jeg må virkelig si at batteriet til Arc`n har blitt bedre! I begynnelsen måtte jeg lade mobilen hver kveld, og hvis jeg brukte den masse holdt den jo ikke gjennom hele dagen engang, men NÅ, nå har Arc`n min vært påslått i 48 timer (om noen få minutter hehe) og det er fremdeles 47 % strøm igjen på batteriet Må jo si at for å teste ut dette har jeg ikke brukt den veldig mye, kun til kanksje 10 sms om dagen, et par samtaler om dagen på bare 1-2 minutter og jeg har tatt et par bilder hver dag. Resten av tiden har mobilen vært mye i standby. Men uansett er det jo flott med nesten halvt batteri etter to dager Men etter at batteriet hadde holdt seg såpass bra har det begynt å gå fort nedover, så nå, ca. ni timer senere, er det bare 5 % strøm igjen. Men da har batteriet vart i nesten 57 timer, så er fornøyd med det Så batteriet brukte bare opp halvparten av strømmen på to dager, men da det først var under 50 % strøm igjen så gikk resten ganske fort! Blir ganske spennende å se om levetiden blir enda bedre etter den kommende oppdateringen! Tror jo ikke det, men man vet aldri :!: Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er flere som melder om at den nye oppdateringen fører til mindre batteribruk, spesielt ved standby. Lenke til kommentar
Ntsa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Noen som har installert Handcent SMS? Som kan forklare meg hvordan jeg deaktiverer den orginale meldings softwaren, slik at jeg får handcent som ene og alene sms software? Jeg føler liksom ikke for og slette den orginale Lenke til kommentar
readytokillmycar Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 valget falt på go launcher ex... har det aller meste jeg var ute etter, så nå er jeg fornøyd. inntill jeg vil ha noe annet vertfall.. meen... savner en bilderamme med slideshow av alle bilder jeg har tatt... noen som har et godt forslag til widget der?? og henger meg på det Ntsa spør om... litt unødvendig å få to beskjeder om meldinger... Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 DETTE er en bra bilderamme widget Lenke til kommentar
scandie Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg fikk min Xperia Arc i går, men det virker som om kameraet er plaget av en bug. Først opplevde jeg at mobilen låste seg når man trykket kameratasten, og nå får jeg bare "kamera ikke tilgjengelig". Hva kan man gjøre?? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har du forsøkt å reboote telefonen? Lenke til kommentar
scandie Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det funker en stund, men så blir det samme elendigheten. Det er vel en barnesykdom, dette også. Er det noen som vet mer ang. den kommende oppdateringen av Android? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Lar drøye på seg litt. Foreløpig ikke tilgjengelig i Norden enda så vidt jeg kan se. Bør dukke opp i løpet av kommende uke. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) For dere som er interessert så går det an å følge med litt på oppdateringer på denne siden her: http://www.ptcrb.com/ctiastaff/complete/view_complete_request.cfm?modelid=18648 Blir litt samme dealen som med samfirmware.com for de som har hatt galaxy s'en blant annet (til å følge med på oppdateringen fra SE. Som dere ser blir ikke alle versjonene gitt ut). Endret 29. mai 2011 av Fender77 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Men krangler alle Arc eller kan man kjøpe og bruke uten problemer hvis man er heldig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå