SnowDOG_ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Under innstillinger og skjerm. Lenke til kommentar
ArneTreholt Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Under innstillinger og skjerm. Får kun til å justere lysstyrken under skjerminnstillinger, ikke sette den til auto eller fast.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Yeah, det er en "bug", eller en "snodig feature". Du får sette din ønskede lysstyrke i menyen. Deretter vil Arcen justere opp og ned lyset etter behov fra settingen du valgte. Jeg hadde foretrukket å la Android styre lysstyrken alene og håper SE gjør det i en framtidig oppdatering. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Skjermstyrken på min skjerm holder seg på det eg velger. Vet ikke kordan eg får tilbake automatisk men siden eg foretrekker å stille inn selv så gjør ikke det noe for meg. Snodig. Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Heisann... Kjøpte denne før i dag... Får av en eller annen grunn ikke sendt mms... :/ Har hentet ned kongfigurasjoner for dette fra mobilleverandør, men får altså ikke sendt noen som har noe tips? Lenke til kommentar
voffen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Heisann... Kjøpte denne før i dag... Får av en eller annen grunn ikke sendt mms... :/ Har hentet ned kongfigurasjoner for dette fra mobilleverandør, men får altså ikke sendt noen som har noe tips? Har du aktivert Dataroaming? Mener du må ha gjort dette før du sender. Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Da har jeg fått min. Godt førsteinntrykk. Savner et batteridekksel i metall, men ellers føles og ser telefonen kjempe bra ut. Hittil rask og fin respons i menyer, men har ikke begynnt å leke meg skikkelig enda. Du synes ikke den er for stor da? Jeg hadde veldig lyst til å slå til og kjøpe den på Siba nå, men jeg tror rett og slett ikke at jeg kunne hatt en så diger mobiltelefon :!: Men nesten alt annet ved den er toppers da. Blir nok til at jeg går for Neo da den kommer om et par uker vel, som jo er vesentlig mindre, men da med også mindre skjerm. Jeg venter oxo på Neo... Den har en anna plassering av lydutgangen, og ellers de samme specs'a som Arc bortsett fra størrelse : ) den kommer attpåtil med tastatur versjon : )) (og i rødt) Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fikk det faktisk til å virke, når jeg brukte "standardaplikasjonen" for meldinger og ikke HandCent Og nei, jeg har ikke den aktivert, for den kommer på når jeg vil sende, eller det kommer melding inn ser det ut som.. Den stjeler jo litt strøm og kostnader om den er på hele tiden vel? Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ett lite spm til gitt Jeg har lastet ned noen soundboard fra marked... Og prøver å bruke lyder derfra til meldingslys, men selv om jeg går inn og velger en, så kommer standard meldingslyd uansett... Selv etter omstart osv........ Noe tips? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nettopp fått telefonen og det største savnet hittil er en notatfunksjon. Finnes det i det hele tatt som på eldre Sony Ericsson-telefoner, eller må jeg laste ned en app for det? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Vil tro du finner noe på Android Marked! det ville forbause meg meget om du ikke finner det =) Endret 2. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) ble trippelpost det faktisk. Endret 2. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vet det er noe på Android Market, men jeg vil så gjerne finne den bortgjemte, standard notatfunksjonen som ikke eksisterer på denne telefonen tydeligvis.. Anbefalinger til lettfattelig notatprogram fra Market da? Finnes noe på norsk? Lenke til kommentar
Lanin Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fikk det faktisk til å virke, når jeg brukte "standardaplikasjonen" for meldinger og ikke HandCent Og nei, jeg har ikke den aktivert, for den kommer på når jeg vil sende, eller det kommer melding inn ser det ut som.. Den stjeler jo litt strøm og kostnader om den er på hele tiden vel? Hei ! Jeg får heller ikke hverken sendt eller mottatt mms på min Arc, selv om jeg har lastet ned konfigurasjonene . . . Hvor finner jeg "standardaplikasjonen" og "HandCent" for meldinger ? Finner forøvrig utrolig lite innstillinger for meldinger på denne, i forhold til andre telefoner jeg har hatt. En annen ting jeg lurer på ; Under Nettverkmodus, hva er normalt å benytte : Kun GSM, eller GSM/WCDMA ? Hva er WCDMA ? Står ikke noe som helst om dette i den begredelige brukerveiledningen Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har valgt å ikke bruke Handcent på denne telefonen (Det var hentet på marked). Nå fungerer sms og mms hos meg helt supert. Har satt min tlf til kun gms. Det jeg bruker til notater er ColorNote, hentet gratis på Marked, og det fungerer glimrende... Holder på å sette opp min mer og mer individuelt, og det blir bare bedre og bedre Tilogmed batteritiden på den er overraskende brukbar til tross for endel wifi-bruk og de vanlige samtalene osv... veldig bra med tanke på hvor mye jeg trykker på den for tiden Lenke til kommentar
terion Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg bruker Epistle for notater, syncer flott med dropbox også for de som bruker det. Fabelaktig å ha notatene sine lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Lanin Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har vært i kontakt med kundeservice hos Tele2 ang oppsett for mms på min Arc i dag, men enten jeg følger deres instrukser eller instruksene for manuelt oppsett på Tele2's nettsider ; Denne telefonen nekter plent å ta imot mms Merker dette irriterer meg, for det har aldri vært noe problem med dette på mine tidligere telefoner . . . Noen som har tips om hva som kan prøves ? Har aktivert dataroaming og datatilgang, og detaljene under aksesspunkt for mms er som Tele2 oppgir. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Får vel bare krype til markedet og finne et notat-program da. Finnes det noen som kan vise notatene på "hjemmeskjermene"? (Og finnes noen på norsk?) Må også spørre, finnes det virkelig ingen stoppeklokke? Eller nedtellingsfunksjon? Eller slike basisfunksjoner som har eksistert på Sony Ericsson-telefoner i evigheter? Skuffende i så fall. (Ja, jeg har gått fra en eldgammel mobil til Arc, og sikkert mistet litt i overgangen..) Endret 4. mai 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Får vel bare krype til markedet og finne et notat-program da. Finnes det noen som kan vise notatene på "hjemmeskjermene"? (Og finnes noen på norsk?) Må også spørre, finnes det virkelig ingen stoppeklokke? Eller nedtellingsfunksjon? Eller slike basisfunksjoner som har eksistert på Sony Ericsson-telefoner i evigheter? Skuffende i så fall. (Ja, jeg har gått fra en eldgammel mobil til Arc, og sikkert mistet litt i overgangen..) Ja en del slike enkle programmer ser ut til å ha blitt fjernet til fordel for apps. Litt irriterende. Jeg ble uten stoppeklokke på min Satio sist og da fant jeg ikke en gang en nyttig symbian app å bruke. Til arc er "Stopwatch & Timer" appen veldig bra. Til notater bruker jeg "GTasks". Den kan du legge som en widget på en av hjemmeskjermene (husk å skru av sync med google calender hvis du vil unngå datakostnader). Endret 5. mai 2011 av TheFalcon Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Egentlig kanskje ett filleproblem, men jeg får ikke "sjekket inn" på den facebookappen som ligger ferdiginnstallert på Arc'en... Dette skjedde plutselig, dvs at det virka, også neste dag så finner den ingen plasser osv... får heller ikke skrevet inn noe... Den står bare og "søker"..... Har prøvd å avinstallere og reinstallere osv......... Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå