Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 CRT animationThe much loved CRT animation when locking/unlocking the display is now gone. What you get instead is a slow fade from bottom-up and top-down that is nowhere near as cool. We want our CRT animation back! Dette blir mitt grunnlag for å la være å oppdatere. Det er ingen andre funksjoner som jeg finner fristende, så det er ikke noe stort tap for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da har jeg fått prøvd Arc i noen dager, og jeg må jo si det var en vanvittig overgang ifra SE K810i Den gamle holdt i over fire år og kan fortsatt bruke den, så det var/er en utrolig god telefon. Men over til saken min, jeg oppdaterte til 2.3.4 ganske kjapt og vet ikke åssen versjonene var før til sammenligning. Det som jeg har problemer med under samtaler er at jeg hører en pipelyd samt at samtalen detter ut ca et sekund når dette skjer? Noen som opplever det samme? Og selvfølgelig blir den utrolig varm til øret. Det er ikke bra... Lenke til kommentar
heriksen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen som tror at Arc kommer til å synke spesielt i pris nå som Arc S lanseres? Den vanlige Arc koster for øyeblikket 2989kr hos flere nettbutikker. Tenkte å kjøpe den vanlige, men hadde vært surt om prisene skulle synke en uke etter Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tok en sjekk selv nå og sammenligna Arc og Arc S. 2,x vs x16 zoom på kamera 1ghz vs 1,4 ghz processor 3D panorering på et eller anna.... Ser ikke helt greia med å oppgradere/bytte. Er vell egentlig bare en blodtrimma cpu og bedre zoom på S-en? Utover det akkurat samme tlf??? Jaja, jeg er ihvertfall lykkelig med min Arc. Ingen probs med oppdateringer, henger aldri, god batteritid....i love it Lenke til kommentar
gretema Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Går her å venter på at Arc S skal kommme i nettbutikken til Telenor eller djuice, må ha telenorab. pga dekingsforhold. Og så krysser jeg fingrene for at den skal komme i Rosa utgave, har bare sett den svarte og hvite til nå.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tok en sjekk selv nå og sammenligna Arc og Arc S. 2,x vs x16 zoom på kamera 1ghz vs 1,4 ghz processor 3D panorering på et eller anna.... Ser ikke helt greia med å oppgradere/bytte. Er vell egentlig bare en blodtrimma cpu og bedre zoom på S-en? Utover det akkurat samme tlf??? Jaja, jeg er ihvertfall lykkelig med min Arc. Ingen probs med oppdateringer, henger aldri, god batteritid....i love it 3D-panorama kom med den nyeste oppdateringa til Arc også. Zoom er en software-feature så det er bare CPU-hastigheta som er oppgradert. Jeg står over oppgradering. 1 Lenke til kommentar
gretema Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Så dere mener at jeg liksågodt kan kjøpe meg en Arc og ikke en Arc S? Dere som har hatt Arc en stund, er dere fortsatt fornøyd? Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Etter 2.3.3 oppdateringen og nå 2.3.4 er den riktig bra. Kommer ikke til å oppgradere før den slutter å virke eller 2 år gått avhengig av hva som kommer først. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fikk en xperia arc for 1500 på finn.no. Godt kjøp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det vil jeg tro. Jeg betalte 3k8 for min. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sony Ericsson is currently rolling out the upgrade to Gingerbread 2.3.4 across its entire 2011 Xperia smartphone portfolio. This software upgrade will be available through a phased roll out in select markets. Beyond Gingerbread 2.3.4, we plan to upgrade our 2011 Xperia smartphone portfolio to the next Android platform made available to us. http://www.engadget.com/2011/10/20/sony-ericsson-bringing-ice-cream-sandwich-to-xperia-handsets/ 1 Lenke til kommentar
c7 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Noen som hvet om det er mulig å få den gamle lukkeskjermen tilbake? Med en app eller noe? Den som ser ut som du skrur av et gammelt tv Takker for tips Lurer på en ting til også: Skulle du ikke kunne legge startskjermene i landskap modus etter den siste oppdateringen? Det gjør det ikke på min. Andre som har samme problem? Endret 21. oktober 2011 av c7 Lenke til kommentar
terion Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Home vil vel bare vise landskap når du kopler den til tv? Noen som har testet Cyanogen på sin Arc? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noen som vet om det går ann å deaktiver Timescape på ett eller annet vis? Kjøpte telefonen i går å sitter enda å plundrer for å lære meg med touch Var litt overgang fra W595. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Root -> Bloat Freezer -> Fjern Timescape. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Muligt at bruke telefonen i 2 dager uten at lade ved kun bruk av ringe/sms og mms ? (som Galaxy S2 kan) Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Muligt at bruke telefonen i 2 dager uten at lade ved kun bruk av ringe/sms og mms ? (som Galaxy S2 kan) Til og med 3 dager hvis man er batteri-økonomisk Eller 2 dager med normal bruk Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Muligt at bruke telefonen i 2 dager uten at lade ved kun bruk av ringe/sms og mms ? (som Galaxy S2 kan) Personlig har jeg klart 4 dager med min Neo uten å være forsiktig. Da hadde jeg installert Llama som endret brukerprofilen alt etter om jeg var på jobb eller hjemme. Hyppig epostsjekking tømmer batteriet på en eller to dager, spilling og surfing tømmer det på en dag. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva er det for en oppdatering på over 160 mb som kom i dag??? Hva gjør den? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) http://blogs.sonyericsson.com/products/2011/10/28/global-roll-out-of-new-software/ Facebook inside Xperia™ 2.0 er hovednyheten.. Endret 10. november 2011 av thklinge 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå