Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve på nytt med eksen? ...

Gjest Slettet+981234897

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234897

Hei!!

Vel, jeg er en ung mann på 22 år som for tiden lurer fææælt på om jeg skal prøve meg igjen med eksen.

Det ble slutt for 5 måneder siden etter at vi hadde vært sammen i 3 år og bodd sammen like lenge.

Jeg sliter fortsatt med depresjoner og søvnproblemer. Jeg prøver så godt jeg kan å være mye med venner, feste, stikke på fjellet og trene men noen dager gidder jeg rett og slett ingenting.

Jeg har hatt god kontakt med eksen min i tiden etter det ble slutt, selv om det har vært jævlig kleint for meg å snakke med henne.

Hun ble sammen med en bekjent av meg for en måned siden, men det ble slutt igjen etter 2 uker og nå hater hun han heldigvis?!

Uansett, jeg har sendt litt meldinger med hun de siste dagene, ikke noe kompliserte greier men nok til at jeg kom inn på å spørre om ikke vi skulle ta en røyk sammen i kveld. Dette ville hun gjerne.

Jeg er litt forsiktig av meg, spesiellt nå. Nå er jeg liiivredd for å trå feil og ikke minst så plager den følesen av at jeg kan ha ønske om noe mere enn det hun har tenkt.

Samtalene pleier å gå greit, men det har hendt at jeg "plutselig" må stikke fordi at jeg skal et eller annet, jeg er rett og slett drittnærvøs for å bli såret igjen?! Det kan nevnes at jeg var verdens beste og bla bla bla. ikke minst, så ble det slutt fordi jeg rett og slett var for SNILL?! WTF? Skjønner ikke den der.

Jeg har forstått det sånn at det ikke er unormalt for menn å føle det sånn, men man føler seg likevel jævlig aleine.

Derfor spør jeg: Er det galt av meg å ville prøve igjen? Kommer jeg til å bli drust ned i grusen igjen? Eller skal jeg bare tenke here goes å hive meg i det?

Prøv gjerne å tenke positivt før dere svarer:) Roser er røde og fioler er fortsatt blå:)

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke galt å prøve igjen hvis situasjonen er som du sier.

Men ta bare litt etter litt. Ikke gå for brått på.

Ikke la deg såre så lett heller! Det har jeg latt meg gjort mye før, men fant ut at det lønnet seg å ikke ta seg så nær av ting. Det er ikke enkelt, men det er en bra vane å venne seg til. Men ikke finn deg i alt. Da går det for mye andre veien igjen. :p

Endret av Grønås
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at det er galt i å prøve på nytt, spørsmålet jeg ville stille er vil hun tilbake til deg fordi hun vil være med deg, eller fordi hun vil ha noen?

Hvis hun først har gått fra deg tenker jeg at allerede der er det noe som skurrer. Greit, man kan sikkert til tider være usikker på hva man faktisk vil. Har det skjedd en gang, ser jeg for meg at det kan skje igjen. Må vel bare finne ut hvor mye hun vil satse på å få det til å fungere. Hvis hun vil tilbake, burde hun ville ofre ting for det. Snakker ikke om å utnytte henne, altså :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234897

Hehe det har du rett i.

Men, det har ikke kommet noen signal om at hun vil noe mere, jeg vet hun er litt sjenert så tanken har slått meg at om hun ville tilbake, så er det ikke sikkert hun tørr spørre av frykt for å få nei. Samme situasjon som meg i såfall.

Så her er det jeg som strekker ut en hånd også får vi bare se hvor det ender.

Jeg tenker at uansett om det ikke er sjangs i havet, så prøvde jeg hvertfall, sikkert bedre det.

Er dere med meg på den? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234897

Hehe den med mange fisk i havet kommer fra kompiser så og si hver gang vi kommer innpå temaet hehe :)

Uansett jeeez!

Kan trygt si at dette ikke gikk helt som jeg hadde tenkt!

Når jeg traff på henne, så sitter hun selvfølgelig med en venninde fra jobben som skulle sitte på med henne hjem. Jaja, ble uansett mye preik om løst og fast.

Men det hadde nok vært kjekt om ikke jeg måtte snakke og forholde meg til kollegaen hennes også :p

Vi får se hva som hender i morgen, da blir det jo en tur på by'n og i den anledning må man jo handle litt klær. Er det lurt å spørre om hun vil være med på shopping tro? Dette blir i førsteomgang ene og alene fordi hun er litt mere up to date på klær enn det jeg er :p

Endret av Slettet+981234897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...