Shiibopi Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei! Jeg har prøvd å få åpnet porter til StarCraft II og andre programmer og spill på min Inteno X5671b fra NextGentel uten at det har fungert. Jeg har prøvd å finne løsninger på google,nextgentel kundeservice kunne ikke hjelpe meg,portforward.com sine guides funka heller ikke. Noen her som har opplevd det samme eller vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva slags oppsett har du? Kun routermodemet? Prøv med utorrent sin portsjekker for å være 100% sikker på om portene er forwardet. Lenke til kommentar
Shiibopi Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Kun router modemet ja. Er det den webbaserte sjekken du mener? Eller er det noe annet som jeg ikke finner, for den fra utorrent siden ser ikke ut til å fungere for meg, får ingen indikasjoner på om portene er åpne eller ikke. Testet ut en annen sjekk, fikk da den her: Error: I could not see your service on port (1119) Reason: Connection timed out Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Last ned utorrent og gå inn i programmet. Velg Options, preferences, connections og velg f.eks port 1119. Options, setup guide, kjør test. Du får en melding om forward funker eller ikke. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Til hvilken IP forwarder du? Lenke til kommentar
Shiibopi Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Til hvilken IP forwarder du? lokal ipen til pcen min. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ja, da regner jeg med du har statisk ip ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå