MegaJump Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg må kjøpe meg nytt speilrefleks fordi mitt gamle, kjære Canon EOS 550D ble stjelt sammen med resten av kofferten på flyet, men jeg har ikke råd til et nytt ett i samme typen. Derfor har jeg sett litt rundt osv, og de som virker bra er Sony DSLR A290L, Nikon D3100 og Canon EOS 500D. Dessverre kan jeg ikke finne noe sted om Sony'en har mulighet for videoopptak, så om noen kunne fortelle meg det hadde det vært fint? Dessuten hadde det også vært fint hvis noen som har et av de andre to overnevnte kameraene kunne si litt hva dere mener om kameraet og det er verdt pengene? Jeg var veldig fornøyd med kameraet mitt, så det er litt kjedelig at jeg mista det, og jeg vil gjerne ha et så likt som mulig. Si også gjerne ifra om dere vet et annet bra kamera! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er du vant til et merke og liker det er det ofte ok å holde seg til det merket - ville vurdert Canon 500D og 550D. Sistnevnte gir mest kontroll til video. Og nei - A290 har ikke video. Lenke til kommentar
MegaJump Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Er du vant til et merke og liker det er det ofte ok å holde seg til det merket - ville vurdert Canon 500D og 550D. Sistnevnte gir mest kontroll til video. Og nei - A290 har ikke video. Ok, tusen takk! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 500D er på tilbud en eller annen plass for 3495.-, klarer bare ikke å huske hvor. Får komme tilbake når korttidsminne ikke er kort lengere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå