AnjoEntertainment Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Da har jeg vel brukt omtrent to kvelder på denne traileren, selvfølgelig med all respekt til dens skapere. Ta gjerne en titt: Og ja, FredrikH er bare et dekknavn her på forumet. Lol, heter egentlig Andreas. Endret 18. mars 2011 av FredrikH Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ikke dårlig Fått til bra overganger og bruk av replikker, noe som er vanskelig med filmer som originalt kjører musikk i bakgrunnen konstant. Er også forfriskende at du ikke bruker musikken fra filmene. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Ikke dårlig Fått til bra overganger og bruk av replikker, noe som er vanskelig med filmer som originalt kjører musikk i bakgrunnen konstant. Er også forfriskende at du ikke bruker musikken fra filmene. Tusen takk! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har du laget hele selv?? Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bra editing dette. Men til å være trailer så er det litt for mange avslørende scener... samt den kunne vært halvparten så lang. Men for all del... den skal jo ikke brukes offisielt som en ekte trailer eller noe. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Som sagt over meg, god editing. Men likevel alt for mange røpende detaljer med tanke på å være en trailer. Følte at du klarte å kombinere musikk, replikker og det visuelle veldig bra. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bra jobbet ^^ Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Dere misforstår hva en trailer er. En trailer SKAL, eller i hvert fall kan, røpe mye av historien. Det er forskjell på trailere og teasere. åh åh, 1000 innlegg! Tok sin tid, men men. Endret 1. april 2011 av Ayb Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Dere misforstår hva en trailer er. En trailer SKAL, eller i hvert fall kan, røpe mye av historien. Det er forskjell på trailere og teasere. åh åh, 1000 innlegg! Tok sin tid, men men. Også i min tråd! Wohoo! Og tusen takk for positive tilbakemeldinger! For de av dere som vil ha en kortere og mer actionpakket versjon av traileren, så er den på channelen min: http://www.youtube.com/user/andreasgutten BloodyDestiny: Ja, jeg har laget hele selv. Endret 1. april 2011 av FredrikH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå