Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Folk som vil ødelegge forholdet for andre....

Anbefalte innlegg

Hørte om en fyr nylig, som sliter med at folk hele tiden vil ødelegge forholdene hans, eller så plager de han. Han får mye sympati for dette selvfølgelig, og det er jo veldig barnslig og styggt å prøve å sabotere for andre. Men har han vært helt uskyldig selv, er det ingenting bak dette? Folk snakker til han som om han er helt uskyldig... Men jeg vet mer.....

Jeg må først og fremst si at uansett hva han har gjort så har ingen rett å plage han privatslig på denne måten. Men jeg vet årsaken. Han har lekt med andre jenters følelser osv, som jeg tror er grunnen da. Jeg hadde kontakt med han, og han behandlet meg ikke akkurat pent. Han utnyttet meg. Og gjorde dette på en veldig tåpelig og stygg måte. Og har fått inntrykk av at han har gjort dette mot andre også. Nå er han utrolig nok i et forhold, folk prøver å ødelegge sier han. Synes det er utrolig at han har erklært seg i et forhold på facebook,pga at for kun noen få uker siden så rotet han med meg... Men skjønte at noe var i gang, for den damen han er i forhold med nå ringte han ned på telefonen da vi rotet, kanskje hadde han noe på gang med henne allerede da, det virket slik....

Har dere merket at de som blir plaget har ofte såret folk eller noe? Det er vel ikke alltid det er slik, men i dette tilfelle er det slik tror jeg. Jeg lurer på hvor lenge forholdet hans varer også, for jeg føler han bruker det, for å vise andre at han er seriøs en tid, for han liker det stempelet, for så å bli singel og rote igjen, eller å rote samtidig som han er i forholdet. Han er ikke typen til å binde seg han. Men kan jo være altså. Har dere lignende historier om folk dette skjer med, og hvorfor dette muligens skjer, dvs at noen prøver å ødelegge forholdet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig med deg geir_hk, som man sårer så høster man.

Hvis han behandlet andre damer som han behandler meg, så skjønner jeg godt at de er sinte, og jeg har derfor slett ikke sympati for at de prøver å ødelegge forholdet hans. Jeg vil bare godte meg hvis forhold han havner i blir ødelagt, selvsagt. Men det er ihvertfall ikke meg som går inn for å lage problemer for dem. Den tid har jeg vokst ifra. Jeg hever meg heller over han, og viser at slik ufin oppførsel han har vist meg er ingen tap :)

Han er jo dum som forteller om dette åpentlyst på veggen på facebook da.... Han skriver at han har problemer med damer som vil ødelegge for hans forhold, og at han derfor lurer på om han skal slette seg fra facebook. Han kan jo bare slette de som plager han da, og være usøkbar på facebook.... Og samtidig vil jo folk nå skjønne at det gjerne er en grunn pga hans oppførsel for at han er plaget, for det er det....

Jeg kjenner også til flere andre folk, som har blitt plaget / nedringt / og at folk prøver å ødelegge forholdene deres, nettopp pga lik oppførsel som han viser. Folk bør lære å ta hensyn til andre mennesker enn de selv, for alt slår også som regel tilbake på seg selv... desverre for de.... / han......

Jeg er imot hevn da, for det beste er å heve seg over det, og spille med rette kort, uten å lage mer problemer for seg selv og vedkommende. Det er han som får da slite med samvittigheten, hvis han egentlig har den, og han er jo ikke et tap når han oppfører seg urimelig uansett , så ingenting å bry seg om mener jeg :)

Lenke til kommentar

Dette skjer ofte fordi eksene aldri blir ferdig med å være bitre. Du skal ikke se bort i fra at denne fyren som du hadde hørt om har rotet med damer han rett og slett burde holdt seg unna. På den andre siden står det ikke "P.... B...." i panna på de heller, så han kan jo ikke vite det før det har gått en stund.

Lenke til kommentar

ja, men utnytter han damer følelsesmessig så fortjener han dette. Har ingen medfølelse for han, mener han fortjener problemer og ikke bare lykke slik som han har oppført seg. Men det beste er bare å heve seg over dem, ikke ta hevn, og drite i slike typer. Er de hjerneskadde så er de det, og eier ikke samvittighet og forstår ingenting uansett.

Lenke til kommentar

ja, men utnytter han damer følelsesmessig så fortjener han dette. Har ingen medfølelse for han, mener han fortjener problemer og ikke bare lykke slik som han har oppført seg. Men det beste er bare å heve seg over dem, ikke ta hevn, og drite i slike typer. Er de hjerneskadde så er de det, og eier ikke samvittighet og forstår ingenting uansett.

Det kan jo bero på at han oppfatter damer som sexobjekter og ikke likeverdige mennesker.

Dere damer er jo ikke utstyrt med filter for sånt, og da klarer sånne gutter oftest å lure damene med seg på soverommet.

Vondt å høre, ja. Men det er harde fakta på bordet.

Lenke til kommentar

jepp han var ingenting verdt, og alle damer bør jo bare overse han, og vise at de ikke bryr seg om at han er i forhold eller hva han gjør. Det er best for de, og da viser man bare at man tar avstand fra den idiotiske personen.

Jeg misunner ikke damen i forholdet hans. Jeg vet hva han har å tilby...hehe... og jeg vet hvordan han kan være. Nei, hans væremåte motbyr meg, så ingenting å elske det der. Men hadde det vært for en del år siden så hadde jeg nok hevnet meg jeg også , og da ville det vært synd i ham :D. Jeg har bare ingen medlidenhet og medfølelse for han når det gjelder hans situasjon anngående at folk vil sabotere forholdene hans.

Han har faktisk stengt av meg for å kunne gi kommentarer på facebooken hans, men han har meg på vennelisten, og jeg skjønner jo at han er redd for at jeg skal gi kommentarer, men jeg har ingen glede av å vise sjalusi. Eneste jeg kunne tenkt meg å skrive er: lykke til med kjærligheten hahaha

Lenke til kommentar

Først og fremst vil eg sei at du virke som ein ganske bitter person Stina.

Når det er sagt, kvifor skal ein øydelegge for andre fordi personen ikkje var snill mot deg? Kvifor skal du synke ned på den personen sitt nivå? Kvifor vil du andre den smerten som du sjølv fekk? Gjer det deg til ein god person?

Om han behandlet deg dårleg, so dropper du han og moves on. Det er ikkje verre enn det. Som oftast i tilfelle med guttar som behandle jenter dårleg (som i ditta tilfelle der du trur han har behandla mange dårleg), so vil det alltids vere nokon som kan advare deg mot han. Men det er sjølvsagt mange jenter som tenker at dei kan forandre personen, og at han ikkje kjem til å vere sånn mot _meg_.

Lenke til kommentar

Jeg blir bitter som alle andre , stemmer det. Men er ikke bitter når jeg er ovenpå og har det fint da :) I brudd og vanskelige situasjoner er det lett å bli bitter...

Jeg er ikke ute etter å ødelegge forholdet hans. Overhodet ikke. Det er ikke meg som prøver på det, det er noen andre. :) Jeg hever meg over det, men samtidig så har ikke jeg medlidenhet for hans situasjon i det hele tatt. Om forholdet hans blir sabotert av andre, så synes jeg det er nett til pass :) Men bryr meg ikke om å prøve å ødelegge det selv.

Lenke til kommentar

Jeg må først og fremst si at uansett hva han har gjort så har ingen rett å plage han privatslig på denne måten.

ja, men utnytter han damer følelsesmessig så fortjener han dette. Har ingen medfølelse for han, mener han fortjener problemer og ikke bare lykke slik som han har oppført seg.

Om forholdet hans blir sabotert av andre, så synes jeg det er nett til pass :) Men bryr meg ikke om å prøve å ødelegge det selv.

Ser noen andre et brudd i kontinuiteten?

I likhet med en del av de andre innleggene dine, som jeg har latt være å svare på, er tankegangen din i denne tråden ensporet og trangsynt. Den er nærmest en monolog fra din side. Jeg vet ikke om du er ute etter en bekreftelse på at du har rett, eller om du bare vil skrike fra deg, men jeg tror ingen, eller meget få av brukerne på forumet, er interessert i å høre om dine personlige problemer med en fyr du er sint på.

Hvor gammel er du? Jeg kjenner ikke denne karen, og jeg vet ikke hva han har gjort helt konkret, men jeg nekter å tro at virkeligheten er så svart-hvitt som du framstiller det. Du er sur fordi han ikke er sammen med deg, for det var det du ønsket. Men uansett hva du sier til og om han, verken her eller på facebook eller gud vet hva, så vil han ikke være sammen med deg, eller noen av de andre kjerringene som maser. La ham være i fred. Han har nok av andre ting å tenke på. Aksepter at han har en annen kjæreste, og gi blanke i hva han og dama hans gjør, sammen eller hver for seg.

Du oppfører deg som den gale, narkomane eksdama til svogeren min. Opprett gjerne en tråd, men hold den saklig.

• Liker 7
Lenke til kommentar

zarach , frekk og stygg kommentar. Satt ikke pris på den. Du kan ikke si hva jeg føler for han eller ikke. Jeg sier at jeg har ingen medlidenhet når folk tramper på andres følelser. Det er ikke meg som plager han, det er noen andre.

Nå har han limt inn bildet av han og dama på facebooken, de kysser på profilbildet, og det viser at ingen klarer å ødelegge for dem. Jeg driter i det, det er bare vondt selvbildemessig, men jeg må ikke bry meg om det. Men vet at han ikke er et tap, det er kun et tap for selvtilliten.

Lenke til kommentar

Ok jeg skriver et nytt innlegg i frykt for at det forrige ble litt slemt.

For å svare: Vi har ingen interesse i å høre om karene du er sint på. Om du sliter såpass mye med samlivsbrudd/forholdsbrudd at du ikke klarer å glemme det, så burde du snakke ut med en psykolog eller gå aktivt inn for å komme deg videre.

Du skriver ulogisk og dårlig, og om det var en diskusjon du ville ha, må du tenke deg mer om når du skriver innleggene dine. Som det allerede har blitt nevnt, virker du utifra det du skriver bare som et sjalu onenightstand.

Det er leit å høre at du har det vanskelig og at du har blitt utnyttet, men det beste du kan gjøre er å ta lærdom fra det, og heve deg over det. Han er bare én drittsekk, og livet er fullt av dem. Ikke sjekk facebook-siden hans, eller lag masse tråder om det på et diskusjonsforum. Bare glem han og gå videre.

Endret av Narsissisten
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...