Jarbra Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Heisann..... Jeg har en Athlon XP 2000+ med Swiftech CPU kjøler m/ Pelt... Idler på ca. 10 grader og på full load ligger den på rund 25 .... Hvor mye kan jeg overklokke ?? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 hmm... visste ikke at folk siterer den reklamen enda Barnehumor hører hjemme på Popit , ikke i et forum! Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 hmm... visste ikke at folk siterer den reklamen enda Barnehumor hører hjemme på Popit , ikke i et forum! Det er svaret mitt hver gang noen spør et spm. som er litt dumt, og er stilt ca. 1000 ganger før. Forumet har en søkefunksjon, og det er en grunn til at den er der. Skal vi kunne svare deg på spm. ditt så må du fortelle oss litt mer om cpu. Feks. komme med steppingen. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 det beste er vel å teste ut selv, hvor langt man kan gå, siden ingen komponenter er helt like, vil heller ikke det være noen fasit svar til deg. men, du kan alltid kikke litt på http://www.cpudatabase.com/ for å se hvor langt andre har klart å presse sin cpu Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Takker..... Regner med at jeg kan få ut en del, i-og-med at jeg har ganske god kjøling... men hvem vet .... skal teste litt nå til uka Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jarbra: har du vanlig viftekjøling? sikler etter peltier selv=) hvor mye sank temperaturen etter at du begynte å bruke peltier? føretter lixom.. du må nesten bare prøve deg fram og se hvor langt du kan klokke,forresten har jeg ikke peiling på amd,er en pentium4 mann jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå