AvidGamer Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er på jakt etter et slikt bord: Vet noen hvor jeg kan få kjøpt dette, eller lignende løysning, i norge? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg tipper at Hjelpemiddelsentralen til NAV har sånt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Men de driver vel ikke butikk? Er ikke det et hjelpemiddel for registrerte pasienter? Og kunn de får kjøpt derfra? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nei, de driver ikke butikk men de kjøper fra butikker hvor du kan få kjøpt. Fant det nå, det er Etac som hadde et slikt. http://www.etac.no/no/no/Produkter1/Bolig-og-institusjon/Sengebord/Lesebord/ 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Takk, du var hjelpom, men tror at jeg må nok bestille den jeg avbildet fra England. De Lesebord jeg fant her i norge har samme design som den du viste der, med hjul og store metal rør. Tanken min er å ha den tett inntil sofaen på samme måte bildene viser på stolen. Og med slike store "rør" vil jeg ikke klare å ha den stående inntil siden det er ingen klarning. Tanken er å ha det som et PC bord slikt at jeg kan sitte på sofaen, og bare vipe enkelt vekk boret til siden. Endret 19. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det kan muligens finnes et slikt bord blant leverandørene til hjelpemiddelmarkedet men det er noen år siden jeg jobbet med det så jeg er nok ikke til mye hjelp. Det burde dog være en smal sak å lage et selv hvis man er litt nevenyttig. Jeg tror at både Etac og Sunrise Medical har løse trinnløse monteringsfester for leseplata. Hjul og evt understell kan man kjøpe hos Landgraff AS, de har hjul til alt som kan trilles fra skateboard til sykehussenger og trucker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå