Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Asus X59SR uvanlig treg

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da en Asus X59SR notebook og her er det noe som er utrolig galt! Jeg har brukt datamaskinen i ca 2 år nå så jeg fant ut det var vell på tide å formatere datamaskinen og få Win7 på den, men dette hjalp da ikke, datamaskinen "lagger" hele tiden og småhenger seg så og si hele tiden.

Før kunne jeg spille CSS uten noen problemer, og andre litt gamle "krevende" spill, men nå får jeg faktisk ikke spille GTA San Andreas noe som denne maskinen skulle kunne kjøre på fullt uten noe som helst problem.

Har sjekket ut "Task Manager" nå, den viser at CPU bruker opp til 60% av kraften sin på å kjøre Spotify og Firefox på samme tid (når jeg surfer profiler på facebook o.l)

Lyden "skraper"(som om det skulle være dårlig kontakt) også uansett om høytalere er koblet til eller om den bare spiller fra høytalerne som er på selve maskinen

Håper på ett raskt svar!

Mvh. Mikael =)

Endret av Salemonsen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står ingen steder at Win7 trenger å ha forhåndsinstallert drivere for alle mulige laptop-konfigurasjoner, og kommer heller sjelden med slikt.

Mitt forslag er at du manuelt går på Asus sine sider, navigerer til modellen din, og laster manuelt ned hver eneste update. Viktigst er BIOS og Chipset-drivere. Ingen garanti for at Asus Live Update finner dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...