swaisi Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hva var det så mye dere synes XP var bedre enn ME med? Stabilitet og slikt! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 ja, det og ingenting annet. Samt at ME har en heller ubehagelig blåskjerm vi ikke liker. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Skjønner ikke at du kan sammeligne xp med me Disse er jo som natt og dag, når det gjelder utseende,stabilitet,brukergrensesnitt,og 1001 andre ting Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 ME er det værste OS noensinne... Win3.1 er ikke halvparten så forferdelig som ME var. Ustabilt, mangel på drivere og ikke minst et evigt helv*** for man visste ikke om det var 2000 drivere eller win9x eller om det var ME drivere som skulle brukes. ..og MS har selv sagt at ME ikke ble så voldsomt bra.... og takk en viss Gates for at XP kom så fort som den gjorde slik at det er få som har ME... puh... ME = et supporthelv*** Lenke til kommentar
ilex Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 dette burde si alt som trenges å si http://www.itavisen.no/art/1297724.html Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Helt enig med de andre ME er noe dritt,har en kompis som har det,helt ustabilt,masse feil melinger og blåskjerm.Xp er mye bedre og pålitelig og stabilt.ANBEFALLES!! Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 hmmm, med en gang det kommer den post der man skal sammenligne XP og ME så blir det garantert en lang post. nei, som en annen her sa at XP og ME kan ikke sammenlignes. XP har mer stabilitet en ME, den eneste opplevelsen man for i ME er de fine blåskjermene som popper opp har bare brukt ME i ca. 6 måneder selv tror jeg så i ettertid så har jeg hjulpet forskjellige folk med ME, selv synes jeg at 3.1 og 3.11 er litt morsomt å holde på med siden at det er så gammelt, blir liksom en annen følelse over det hele, men seff så bruker jeg ikke 3.1 og 3.11 til vanlig da, har faktisk ikke brukt det på lenge, men tilbake til temaet. sist gang jeg så ME så kom det en fin feilmelding om at den manglet en fil å det var rett etter installasjonen faktisk. ME har vel sine svakheter å det er vel det, det er mest av også i ME tror ikke at MS tok se nok tid når de laget Windows Millenium det er kanskje derfor det ble såpass dårlig som det ble også, men når det er sagt, hadde det vært litt mer stabilitet å ikke så mye feil med ME så tror jeg at ME hadde vært like sikkert som 2000 faktisk. vet at for ca. 2 år siden så ble ME levert med alle nye pc`er som ble solgt, men i dag så blir jo alle nye maskiner levert med XP litt bedre det da kanskje. selv bruker jeg bare XP fortiden, ingen tvil kanskje, siden at det er den eneste windows versjonen som duger sånn passe bra iallefall. det er 3 os som blir mest brukt her i verden å det er: Windows, Linux og Mac, men alle har forskjellige meninger om alle sammen jeg også. for jeg synes at linux er best windows kommer nok på andre plass hos meg ja. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Win 98SE er også bedre enn ME. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Må ha vært usaklig heldig jeg da, hadde det i ett års tid før XP kom, en og annen blåskjerm var det jo, men ikke noe mer enn hva 98 hadde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå