Gå til innhold

BK: Bølger i Essaouira


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker de veldig godt! Bra knipset så du får tatt det når personene ser hver sin vei, og utrolig stilig med bølgene i bakgrunnen. Har du lagt til støy på bildet to, eller var filteret så sterkt at iso måtte opp? Kunne kanskje hatt med mer til venstre på det bildet da iallefall jeg ble nysjerrig på hvordan det så ut utover der.

Lenke til kommentar

post-31306-0-90971800-1300413568_thumb.jpg

 

Her er 9 bilder jeg skøyt før jeg fant det motivet jeg ville ha. Var ganske mye folk rundt så var litt vanskelig å isolere de tre guttene og det som tilsynelatende er faren deres.

 

Utover havet så det ikke så veldig interessant ut. Vanlige bølger helt inn til brytinga ca 100 meter ute. Skal se om jeg har noen flere landskapsbilder, men det er ikke det jeg fotograferer hovedsaklig så det kan være litt ymse ;)

Lenke til kommentar

Nydelig, og fint utført, spesiellt bildet t.v. er flott. På bildet t.h. synes jeg personene får dominerer og bølgene helt forsvinner.

 

Ellers synes jeg sigantur blir allt for dominerende; hva med å forminske den og lage den noe transparent?

 

Essaouira er jo en flott by, og det er vel ikke uten grunn at en del surfere finer vein til denne delen av kysten :cool: ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...