Gå til innhold

BK: Bistro; og Paris..


cFc

Anbefalte innlegg

Her er et par bilder fra Paris der jeg var i mars.. Jeg vil gjerne få vite om redigeringen har fungert på disse, da jeg er en smule usikker på mine photoshop ferdigheter.

Gjerne fortell meg hvilket av de to med sykkelen som er best, da jeg er en smule usikker på akkurat denne :)

 

 

post-102474-0-65840300-1300400418_thumb.jpg

 

post-102474-0-35557000-1300400417_thumb.jpg

 

Takker :)

post-102474-0-55390000-1300400729_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første bildet synes jeg det er mye stemning i, og personene kommer flott fram. En fin histore fra Paris.

 

Desverre ødelgges dette bildet *for meg* av merkelige farger eller mangler på farger. Spesiellt hudtonene fremstår for meg som forstyrrende forskjellige utne at det forteller eller gir bildet noe.

Lenke til kommentar

takker for feedback, akkurat det jeg lurte på.. Hva med denne versjonen som stort sett kun er originalen med enkel redigering. Bedre?

Jeg liket denne mye bedre. Jeg har en dårligskjerm, men lurer på om det kunne vært brukt litt mindre kontrast og farge metning?

 

P.S. beklager om forige kommentar virket litt krass :blush:

Lenke til kommentar

Oi...

Jeg syns bildene var VELDIG stemningsfulle!

Spesielt liker jeg det opprinnelig første bildet (av servitøren & hovmesteren) og den redigeringen du sist la ut.

Det er veldig mye dybde i dette og et bilde à la dette sier mer enn tusen ord.

 

Siden kritikken først og fremst skal konsentreres om etterbehandling holder jeg meg til dèt. Det andre bildet -som også er fin dybde i- blir man nærmest sugd innover i gata, mot den skitne lufta og den høye bygningen i bakgrunnen.

Her liker jeg best den første versjonen.

 

Har ikke så mye negativt å si om redigeringen på de bildene jeg liker, jeg får lyst å dra til Paris og føle på stemningen i gatene og restaurantene...

Well done!

Lenke til kommentar

takker for feedback, akkurat det jeg lurte på.. Hva med denne versjonen som stort sett kun er originalen med enkel redigering. Bedre?

Jeg liket denne mye bedre. Jeg har en dårligskjerm, men lurer på om det kunne vært brukt litt mindre kontrast og farge metning?

 

P.S. beklager om forige kommentar virket litt krass :blush:

 

Fullt mulig at jeg boosted saturation litt vel mye! Takk for flott tilbakemelding! Absolutt ikke krass, men konstruktivt :thumbup:

 

Oi...

Jeg syns bildene var VELDIG stemningsfulle!

Spesielt liker jeg det opprinnelig første bildet (av servitøren & hovmesteren) og den redigeringen du sist la ut.

Det er veldig mye dybde i dette og et bilde à la dette sier mer enn tusen ord.

 

Siden kritikken først og fremst skal konsentreres om etterbehandling holder jeg meg til dèt. Det andre bildet -som også er fin dybde i- blir man nærmest sugd innover i gata, mot den skitne lufta og den høye bygningen i bakgrunnen.

Her liker jeg best den første versjonen.

 

Har ikke så mye negativt å si om redigeringen på de bildene jeg liker, jeg får lyst å dra til Paris og føle på stemningen i gatene og restaurantene...

Well done!

Takk skal du ha! Disse to bildene var de fra turen jeg var mest usikker på. Om ønskelig kan jeg legge ut et par til som jeg var meget fornøyd med.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...