SlettProfil Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hjelp - nå har jeg nok en gang rotet meg opp i en situasjon hvor jeg får alt for god kontakt med en jente som jeg egentlig ikke vil være noe annet en venn med. For det første må jeg bare påpeke at jeg digger henne og synes hun er en fantastisk person, men jeg fikk litt flashbacks fra tidligere episoder når hun fortalte at hun ville ha meg med på kino og viste meg traileren til en romantisk film. Om det ikke er mannlige instinkter som inbiller meg dette, så tror jeg nok hun prøver seg på noe mer. Siden jeg ikke er iskald og hater å trakke på andre sine følelser, vil jeg jeg prøve å få henne mer inn på "kompis-sporet" uten for store skuffelser. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan gjøre dette? Endret 17. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Du kunne jo ha snakket med henne om nettopp dette. Om ikke, så foreslår jeg å late som at du ikke tar de hintene hun sender deg. Postet av anonym: eaf58847fadc94be5f265b1d0a57da89 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Du kunne jo ha snakket med henne om nettopp dette. Om ikke, så foreslår jeg å late som at du ikke tar de hintene hun sender deg. Postet av anonym: eaf58847fadc94be5f265b1d0a57da89 Om jeg prøver å snakke med henne om det, vil jeg drite meg lodrett ut om jeg har tatt feil. Men prøver så godt jeg kan å ikke overse hintene. Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Si at du ikke ser den typen film med venner, det er liksom sånt man gjør med en date... Da har du fått sagt hva du mener om saken, uten at du drar den så langt som å ymte frempå at du tror hu er hypp på deg, sånn siden du var redd for å drite deg ut hvis det viser seg at hun ikke er det. =) 1 Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Eller si at du vil ta med en venn. (Slik at det ikke bare blir dere to) Det hintet burde hun ta Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 "Orker ikke romantiske filmer med mindre jeg er på date" syns jeg var rimelig bra. Det jeg hadde gjort er bare å trekke meg litt unna til det blåser over. Er kanskje mer iskald. 2 Lenke til kommentar
ScienceSucker Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Stress! Jeg vurderer av og til, merk at jeg er aldri utenfor leiligheten, å introdusere meg som homofil for attraktive jenter bare for å få fred. Hadde jeg vært stygg så hadde dette ikke vært noe problem. Faen ta den muskuløse overkroppen min og den kraftige kjeven min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå