div_ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Vil kjøpe en slik box for der jeg kan sette in ønsket IDE enheter.vil gjerne bruke den på labtop også.trenger mer hardisk plass..Må være av typen der du kan montere en 5.25 IDE harddisk av ønsket GB i.....Har lett i webshops, men vet ikke hvordan å formulere søket, for jeg vet ikke hva det kalles....en som gjerne skal stå på i dagesvis og "laste ned stæsj" må være "brukervenlig" slik at du ikke må være "guru" for å installere om dere vet.. plz få en link direkte til produktet PS:Må være av typen der du kan skifte ut harddisk ect om du ønsker.... 1ting til ,ser på min labtop står det "Ilink" på FW utgangen..(om det er firewire)Det samme står på Playstation2 porten, ved siden av de 2 usb portene...jobber sony og toshiba sammen eller? hvorfor er ikke den "y" lignende Firewire logoen på toshiba maskiner?? spurte labtop spørsmålet her ,så jeg slapp å skrive 2 inlegg..håper det er okay. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 HAY her finner du produkter som jeg håper passer dine ønsker http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?U...D=4050&GID=4000 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 takk Semtex, dette ser ut som noe for meg!!! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 selv om jeg fikk linker av" Zemtex" er litt usikker på hvilken som er bra, noen som kan anbefale en EKSAKT modell av FW harddiskholder? finner ikke mye om dem på internett siden de kalles 100 forskjellige ting, og har navn fjernere en sola når det kommer til hva der er for noe... støtter de ikke mer en 120gig eller? er BAFO multiport på clas olhson god? vet ikke hva slags Hd jeg vil ha i men vil ha en STOR,mellomstor harddisk..min 120gig helst mer,men i forhold til ren ekstern harddisk pris, må jeg betrakte om det svarer seg med den jeg event vil kjøpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå