rob3rtsen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 hei, jeg klarer ikke finne noen plass, så tenkte jeg kunne legge ut et nytt emne her. er det noen her som vet om noen dommedags spill og et spill som har noe med en mulig krig i usa å gjøre? jeg har lett over alt, men finner altså ingen uten om fallout. setter pris på hurtig svar Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Mener å huske at det var masse reklamer om et Jordskjelv spill som skulle "revolusjonere" spille verdenen, siden jeg ikke har hørt noe mer om det så går jeg ut ifra at det var en flopp. Kommer ikke på noen andre sånn i farten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Skal komme ett spill som heter I Am Alive The game takes place in Chicago after a 10.3 Mw earthquake destroys the city and the rescue team fails to save the survivors. The player has to evade enemies, keep from becoming dehydrated, find his missing girlfriend and stay alive in a crumbled city of hate.[2] The player also has to evade citizens throughout the game, as they'll do anything in order to take his belongings, and use them as their own. Trailere: http://www.youtube.com/watch?v=HZ6Aely9YrQ http://www.youtube.com/watch?v=YWaqhQTa0So Endret 18. mars 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Crysis 2 kommer ut om 6 dager men er ikke sikker på om det er helt det du leter etter, og du bør like romvesener i tillegg. Du kan lese mer her. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Disaster: Day of Crisis til Wii er kanskje det du husker? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Mener å huske at det var masse reklamer om et Jordskjelv spill som skulle "revolusjonere" spille verdenen, siden jeg ikke har hørt noe mer om det så går jeg ut ifra at det var en flopp. Kommer ikke på noen andre sånn i farten.. Det er vel Fracture? Og ja, det floppet. Veldig. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Var faktsik "I am alive" jeg tenkte på. Er ikke det ute ennå? Mener å huske jeg så den første traileren i sånn 2008-2009? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er ikke det ute ennå? Mener å huske jeg så den første traileren i sånn 2008-2009? Var nok på E3 i 2008. Bare visste ett konsept de holdt på å lage, ifølge wikipedia skal de ha release i år. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gears of War og Darksiders foregår i post-apokalyptiske settinger, men jeg vet ikke om det er slike spill du er ute etter. Jeg antar at de fleste med en 360 har kjennskap til Gears, så jeg nøyer meg med å fortelle mer om Darksiders. I Darksiders er det din jobb å løse opp i flokene etter at apokalypsen ble gjennomført på et feilaktig grunnlag. Utviklerne har latt seg inspirere av Zelda-serien, så spillet byr på en solid miks av slåssing og oppgaveløsing. Lenke til kommentar
Placidus Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Homefront kanskje? Handler om krig i USA iallefall. http://www.youtube.com/watch?v=ZMkkL87yK7s Lenke til kommentar
rob3rtsen Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Takk for alle svar Homefront og i am alive så ut som noen fantastiske spill takker så meget ^^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Jeg vil anbefale deg å vente med et kjøp av Homefront til det har kommet på salg, for det er ikke spesielt bra. Middles grafikk, dårlig voice acting, kjempelinært, fullt av usynlige vegger og det sliter med en del bugs. Endret 16. april 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 ^ What he said, avvent med Homefront til det kommer på salg, det levde ikke helt opp til det som det ble skrytt opp til å være. MP kan være skøy til tider, men var ikke verdt fullpris. I am alive hadde jeg faktisk helt glemt, men det kan bli skøy om det noen gang kommer.. Vi får se Det var et katastrofespill som ble kansellert nå nettopp, så måtte sjekke opp at det ikke var IAA, det var derimot Zettai Zetsumei Toshi 4 (City in a Desperate Situation) til PS3 som ble kansellert på grunn av tsunamien der nede. Kommer egentlig ikke på noen dommedags/katastrofespill på 360, kan nevne noen katastrofalt dårlige spill, men kanskje ikke helt det du er ute etter? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 darksiders. Genialt spill. Er på min 5. playthrough as we speak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå