jevli Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei Litt om meg selv: Er 20 år, anser meg selv for å være gjennomsnittlig "kjekk" og intelligent. Har god selvtillit (uten å skryte meg selv til himmels). Håper ikke dette ble for mye skryt Jeg er nylig flyttet hjem igjen etter nesten 3 år hjemmefra (har vært hjemme i ferier og sånn da). Slo opp med eksen for 6-7 måneder siden etter 2,5 år sammen og innser at jeg er ca. halvparten så lykkelig uten noen å være "kjærlig" med. Tenker stadig på hvor fint vi hadde det sammen og ønsker å kunne finne en ny jente å bli sammen med. Så nå vil jeg sjekke damer for kanskje å kunne klare å finne meg noen å bli glad i igjen Så; er det noen som har noen gode tips for å bli kjent og komme i kontakt med jenter? Noen som har noen "triks" på lager for å vekke litt interesse? Har en del veninner så jeg kunne jo spurt om de kjenner noen som kanskje kan være kjærestemateriell. Syns dere dette er en ok måte å gå fram? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvis det virkelig er en bestevenninne så ville det kanskje fungere, hvis ikke så tror jeg faktisk ikke at jeg ville turt å spørre. Men de ville sikkert synes det er gøy å leke Kirsten Giftekniv. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Neei har ingen "bestevenninner".. Hmm kanskje jeg klarer å ta det opp som en spøk eller lignende på fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå