aklla Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg er veldig fersk innen fotografering, interessen er nok der, men resultatene blir gjerne heller dårlige. I en av mine kreative stunder tok jeg dette, er litt usikker, men syntes det er ett eller annet spesiellt med det... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva i all verden er det? Blod? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det som fanger mi oppmerksomhet er det raude. Eg tenker med ein gong blod; at noko har skjedd. Kunne se ut som det står ein gjenstand (spade?) til venstre i bilete. Tenkte at det kunne ha vært eit mogleg våpen. Dramatisk bilete, godt snitt, heftige kontraster, og god balanse. Bra bilete Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Det som fanger mi oppmerksomhet er det raude. Eg tenker med ein gong blod; at noko har skjedd. Kunne se ut som det står ein gjenstand (spade?) til venstre i bilete. Tenkte at det kunne ha vært eit mogleg våpen. Dramatisk bilete, godt snitt, heftige kontraster, og god balanse. Bra bilete Har lekt meg litt med fargene i photoshop, fjernet alt utenom rødt, tonet ned noe av det røde, lekt litt med kontrast og lys-styrke+++ Wohoo, god kritikk for en gangs skyld Bare pøs på med kritikk Endret 17. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå