The Crusher Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg vil egentlig tro at det er BC2. Siden skjermkortet ikke feiler under stresstesting eller andre spill, vil jeg si at det er et problem med BC2. Er det noen opptateringer til spillet som har kommet nå nylig? om så, prøv å opptater. Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg vil egentlig tro at det er BC2. Siden skjermkortet ikke feiler under stresstesting eller andre spill, vil jeg si at det er et problem med BC2. Er det noen opptateringer til spillet som har kommet nå nylig? om så, prøv å opptater. Finner ingen nå nei. Snublet over denne : " http://www.pchelpforum.com/blue-screen-errors/88036-bfbc2-blue-screen-death-15-seconds-into-game-everytime.html " Virker jo veldig likt men, var jo hardware feil så Kan jo være noe lignende "bugs" ? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Snublet over denne : " http://www.pchelpforum.com/blue-screen-errors/88036-bfbc2-blue-screen-death-15-seconds-into-game-everytime.html " Jeg tror jeg sliter med den feilen som er nevnt der. Spillet fryser litt når jeg logger inn på server. Etter jeg byttet fra HD 5750 til HD 6970, så er det blitt verre. Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Snublet over denne : " http://www.pchelpforum.com/blue-screen-errors/88036-bfbc2-blue-screen-death-15-seconds-into-game-everytime.html " Jeg tror jeg sliter med den feilen som er nevnt der. Spillet fryser litt når jeg logger inn på server. Etter jeg byttet fra HD 5750 til HD 6970, så er det blitt verre. Samme her som jeg ikke har nevnt, Spillet fryser litt/"lagger" med det samme jeg kommer inn på servere. Prøvde og installere driverne som var med skjermkortet som jeg hadde først, men fikk BSOD da også -_- Så skal prøve noen enda gamlere drivere også nå. Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg vil egentlig tro at det er BC2. Siden skjermkortet ikke feiler under stresstesting eller andre spill, vil jeg si at det er et problem med BC2. Er det noen opptateringer til spillet som har kommet nå nylig? om så, prøv å opptater. Tror kanskje jeg har funnet feilen. Lest litt på bc2 forumet og fant denne: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/5378241.page En som nevner det samme som har samme hovedkort med integrert lydkort, så nyeste oppdateringen til BC2 som kan for feilen mest sannsynlig, håper iallefall det er bare det. Så får vell kanskje invistere i et skikkelig lydkort snart Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tenkte jeg selv skulle teste bc2.. Opptaterte, men da startet det, og borte ble det. maskinen frøys.. Så er nok den updaten Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Tenkte jeg selv skulle teste bc2.. Opptaterte, men da startet det, og borte ble det. maskinen frøys.. Så er nok den updaten Mhm, irriterende -_- Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jepp.. Får ikek spilt jeg heller, så er ikke noe problem med maskinvaren din.. En ting jeg synes var veldig rart, er at alle dump filene dine sa til meg at det var hardware som var problemet, så da må opptateringen til spillet gjort slik at skjemrkortet låste seg, som endte i bsod.. Det er det jeg tror, vet ikke om det stemmer, men det er irriterende! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Noen som har peiling på en løsning? I går begynte jeg plutselig å få BSODer etter alt fra 5-20min ingame. Blir ca 10sek med 1fps og en grusom lyd før alt kræsjer i en hvit skjerm. Etter kald restart kommer melding om bluescreen. Lurer på om det hele begynte etter installasjon av nytt headset? Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Noen som har peiling på en løsning? I går begynte jeg plutselig å få BSODer etter alt fra 5-20min ingame. Blir ca 10sek med 1fps og en grusom lyd før alt kræsjer i en hvit skjerm. Etter kald restart kommer melding om bluescreen. Lurer på om det hele begynte etter installasjon av nytt headset? Har du realtek lydkort eller lignende ? Fant en løsning som hjalp for noen, da vi bare endret noe i noen dokumenter i BC2. Ikke rukket og teste det selv ennå pga fikk ikke tid i helga. Det var noe med lydkortene trodde noen. Men er på jobb nå, ferdig til 20:00 så har ikke oppskriften her. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Har Realtek ja, P8P67-Deluxe og seneste driver. Har også Creative Arena headset. Litt vanskelig å finne utløsende faktor iom. at BSODene begynte etter installasjon av nytt HK, ny CPU, RAM og Headset Med mitt gamle system (i7 950, px58d-e), som forøvrig også hadde Realtek lydkort så fungerte jo alt perfekt. Ikke en eneste kræsj. Leste litt om Realtek-relaterte problemer og har prøvd følgende: Tvungen stereo-modus og justert ned lyd-kvalitet til 16bits 44100Hz, men uten resultat. Skal teste litt uten headset tilkoblet. Har en minidump som jeg kan legge ut hvis det er til hjelp. Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Har Realtek ja, P8P67-Deluxe og seneste driver. Har også Creative Arena headset. Litt vanskelig å finne utløsende faktor iom. at BSODene begynte etter installasjon av nytt HK, ny CPU, RAM og Headset Med mitt gamle system (i7 950, px58d-e), som forøvrig også hadde Realtek lydkort så fungerte jo alt perfekt. Ikke en eneste kræsj. Leste litt om Realtek-relaterte problemer og har prøvd følgende: Tvungen stereo-modus og justert ned lyd-kvalitet til 16bits 44100Hz, men uten resultat. Skal teste litt uten headset tilkoblet. Har en minidump som jeg kan legge ut hvis det er til hjelp. Fungerte helt bra til meg også. Kun en til to uker siden at det plutselig begynte. Og tror det var på den tiden BC2 kom med ny oppdatering som tydligvis ikke vare helt bra. Lest flere som strever med lignende problemer, og som også fikk det irundt den tiden. Kan desverre ikke og lese minidump filer jeg. Du kan skrive til Crazyjoey, han som leste til meg. Men som du kanskje har lest lenger opp så fant han bare hardware feil, men alt ser jo ut til å fungere ellers. Har jo tatt noen tester også uten feil. Kun når jeg spiller BC2 at det kræsjer, så regner med det er der problemet ligger. Skal teste ut den endringen i noen dukumenter i BC2 når jeg blir ferdig på jobb, så kommer tilbake med oppdateringer da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Har en minidump som jeg kan legge ut hvis det er til hjelp. Du kan jo legge ut en, så kan jeg debugge den jeg Men jeg har nesten samme problem selv med spillet, bare at her kommer det ikke opp noe om bluescreen, men maskinen bare fryser helt... Last opp filene dine du, så kan jeg gå over de Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nå var det faktisk kun den første gangen det ble laget en minidump tydeligvis. Var kun en å finne. Legger den ved 032011-6754-01.rar Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Den var pga nvlddmkm.sys Info om filen: http://www.file.net/process/nvlddmkm.sys.html Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nvidia-driver? Uansett, skal prøve en full formatering. Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Har prøvd det jeg nevne tidligere med og redigere i noen filer, men fikk BSOD da og -_- Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er det på samme måte som hos meg? Med at det hele går usannsynlig tregt fulgt av en morsom sprakende lyd i 10sec før alt fryser fullstendig? Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Får en slik lyd en kort stund, så kommer BSOD Lenke til kommentar
Oystein92 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Sjekket minidump filene selv leste en tråd om det. I noe av det sto følgende: BUGCHECK_STR: 0x124_GenuineIntel CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT PROCESS_NAME: PnkBstrB.exe Så vill tro det er Punkbuster som fucker opp og ikke lydkort ? Pga sto også på BC2 forum at mange med andre lydkort enn realtek også får samme feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå