90uffa Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hey treng litt hjelp! får bare summing ut av bassen? Hjelp? Endret 17. mars 2011 av 90uffa Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 hvordan har du koblet dette? en litt bedre beskrivelse bruker også å hjelpe Lenke til kommentar
90uffa Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 hvordan har du koblet dette? en litt bedre beskrivelse bruker også å hjelpe Har fått det til! =) Lenke til kommentar
Nor_HoMEr Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 hvordan har du koblet dette? en litt bedre beskrivelse bruker også å hjelpe Har fått det til! =) Hvordan fikk du det til...jeg har samme problem. Takker. Lenke til kommentar
90uffa Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 hvordan har du koblet dette? en litt bedre beskrivelse bruker også å hjelpe Har fått det til! =) Hvordan fikk du det til...jeg har samme problem. Takker. Jeg tok bare å koble den lydkabelen inn i grønn inngangen på kontrollpanelet (logitech anlegget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå